Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som har tips på en bra bok eller film?:bump: Har börjat tävla och vovven älskar det :love: men skulle vilja lära mig mer!!!:)... 2
Svar
25
· Visningar
2 146
Senast: Snobben
·
T
Övr. Hund Min chihuahua tik har nyligen löpt och tecken tyder på att hon och pojken här har haft lite roligt. Magen är större och även...
Svar
9
· Visningar
1 289
Senast: mammaBerg
·
S
Övr. Hund Jag tänkte höra om det finns någon här som har erfarenhet av hundar som rapar mycket. Vi har en tik som alltid rapat extremt mycket. Men...
Svar
4
· Visningar
4 011
Senast: Amandas
·
Övr. Hund ska köpa en hund till nästa år. en liten hund. De ska vara en aktiv hund som gillar att träna, ska träna lydnad samt agility. Den ska... 2
Svar
22
· Visningar
2 026
Senast: dpmatte
·
N
Övr. Hund Har en tik på 14 månader, som löpt i ca 9 dagar, idag hände det som INTE får hända. Grannhunden kom och min tik var ute på gården... 2
Svar
29
· Visningar
3 440
Senast: Abova
·
Övr. Hund Tog med min nya :p kamera när jag skulle gå morgon rundan med bella då det var sol och frost ute :laugh: Hon är väldigt svår att få...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Ja, lite bilder från leket i skogen!! :D Fundersam Jaffa Fin & Söt Spännande doft i trädet. Isen va spännande...
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: Tviggy1081
·
L
Övr. Hund Japp, som rubriken lyder. Har en taxflicka (eller familjen har, är ju bara lill-matte ändå, men den som tränar mest med hunden) på...
Svar
16
· Visningar
1 551
Senast: Lawendel
·
Övr. Hund Jag klarar helt enkelt inte av henne, det är inte roligt att ha hund längre... Japp, jag pratar om Ella, min yngsta hund. Den jag... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 256
Senast: martha
·
Övr. Hund Det har blivit en massa fotande över jul, både vardagliga "fin" bilder och så lite lydnad. Tyvärr blev sistnämda urkass kvalitet, men... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 502
Senast: Och_Aye
·
C
Övr. Hund Nu var man alltså klar med utbildningen och det är dags att börja klippa hundar på egen hand. Men hur hittar man kunder? Jag har tänkt...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: chikita
·
K
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Torktumlare
·
A
Övr. Hund Skulle uppskatta om det är någon som kan hjälpa mig med detta. Har en hund som är så jätteskotträdd och just nu är raketerna på så pass...
Svar
13
· Visningar
1 422
Senast: MrsScabtree
·
S
Övr. Hund nu är det så att min bror letar hund men det finns inga (intressanta lr hur man ska säga) på de hemsidor vi kollat på och då undrar jag...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: nybörjare
·
Ä
Övr. Hund Stämmer denna lag de hänvisar till på smällarupproret.se? • Fyrverkerier får inte skjutas upp i husdjurs närhet om det finns minsta...
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: Migo
·
Övr. Hund Erfarenheter och åsikter? Finns att läsa om här http://www.svenskafoder.se/dj/ om ni klickar på "Hund".
Svar
9
· Visningar
3 751
Senast: Frieserhäst
·
K
Övr. Hund Nu när det finns mängder av rester från raketer och smällate ute var extra försiktiga med era hundar! Dessa rester kan innehålla...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: DiezelDoris
·
Övr. Hund Visst är vintern vacker :) Visa era vintriga bilder! Här har det kommit lite frost och i förmiddags var vi ute på långpromenad i det...
Svar
16
· Visningar
1 029
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund hej, hur gör ni med hundarnas rastning nu på nyårs afton??? vill inte gå ut alls imorgon då alla kommer smälla som in i redan på... 2
Svar
29
· Visningar
2 039
Senast: startpompe
·
D
Övr. Hund Hoppas ni får ett gått nytt år med många fina upplevelser tillsammans med era hundar. Hoppas på att det blir få rädda hundar som...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka