Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gör som vanligt. Har precis varit ute och traskat i hagarna här i Uppsala. Det smäller mest hela tiden men ingen av hundarna bryr sig, tack och lov!
Min hund får vara ute med mig på nyår. jag ska fota vid 12slaget, då ska hon få vara med. hon har varit med sen hon var valp. hon bryr sig inte om raketerna.. och då är det bäst att ta med henne och låtsas som att det är en helt vanlig promenad och solen skiner... typ.
var ute vid 8 tiden senast och min hund bryr sig inte alls (loove her)
men min brors valp blev lite rädd och ville hem men låtsades som inget och han har inte brytt sig så mycket om smällarna
dom har smällt här i landskrona enda sedan kl 16 och inga små utan stooora och över allt i princip så tycker hundarna har varit väldigt duktiga
Jag rastar min ganska rädda tik ordentligt på morgon och sedan en promenad runt halv 2, sedan har det blivit att kissa på tomten några ggr.. senaste gången blev vid halv åtta och nu får hon hålla sig tills ett-tiden.. om hon inte blir akut nödig och vill ut förstås.
haha ska snart gåå ut med hundarna igen. Min hund bryr sig absolut inte om smällarna då hon ville följa med mig ut men valpen tyckte inte om det men var rätt så lugn p.g.a att min var lugn
Vi går (gick) på promenader precis som vanligt, kanske inte direkt runt 12 slaget men det är för att vi brukar gå på sista rundan runt 23.00 och inte för att han blir rädd. Han brukar stå vid fönstret och titta på alla raketer som flyger upp med en nyfiken och intresserad blick Katten däremot var lite ängslig (hans första nyår) men han lugnade sig snabbt och lade sig tillrätta i soffan när han märkte att det inte var något att bry sig i.
Hästnyheter Ja, jag tittade på world cup klassen i hoppning från Göteborg och lite från GP'n i hoppning.
Dressyren tittar jag aldrig på. Kan titta i...
Hundavel & Ras De är inte omöjliga att träna. Många tävlar rally, lydnad, nose work. I agility skälls det en del, men där är ju hög intensitet. Jag har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.