Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Hundhälsa Nån som vet? har nu kört 2 kurer igen nu med Canaural dvs 10 droppar x 2 i 14 dagar x 2, som vet. skrev ut, men inte har det hjälpt...
Svar
3
· Visningar
1 654
Senast: iozrob
·
Övr. Hund Jag funderar på om nästa hund ska bli en vallare av något slag. Men vilken? * Jag vill inte valla. Anledningen till att jag tänker... 2
Svar
38
· Visningar
2 757
Senast: Lejonelle
·
B
Hundhälsa Vår 6 månaders lagotto har nu tappat de flesta mjölktänderna, men en av hörntänderna är kvar och nu har det växt dubbelt där några...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hej!! Jag ska ställa ut min hund imorgon och har ett litet problem... Efter att hon löpt klart är det rödbrunt i pälsen omkring...
Svar
16
· Visningar
1 451
Senast: mårran
·
G
Övr. Hund Ni med strävhårsraser som trimmar era hundar själva; använder ni trimkniv? Var? Varför/varför inte? Jag har alltid tidigare trimmat...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Tvärs över gatan från jobbet finns det en man som har en ung hund av brukshundsras. Både jag, den andra hundägaren på jobbet och en icke...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Har ni fått några roliga eller lustiga kommentarer om era hundar nångång? Berätta :) Jag fick en senast idag när jag var ute på... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
13 857
Senast: Sot
·
Övr. Hund IMPORTERADE HUNDAR: Anmälan av hund som ej är registrerad hos SKK gäller att kopia på den utländska stamtavlan skall faxas till tel...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: movi
·
M
Övr. Hund Svärföräldrarna parade sin lilla tik för ca 3 år sedan. När hon började löpa så for dom först till en hanne. Tiken å den hannen satt ej...
Svar
6
· Visningar
1 151
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Jag hade tänkt att köpa en present till en person som planerar sin första kull till våren. Eftersom denna personen är väldigt osäker och...
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: Ramona
·
Övr. Hund ...eller: var det här vårt fel? Nu ikväll var maken och jag ute på en stillsam promenad. Det var mörkt och vi hade därför en...
Svar
6
· Visningar
901
Övr. Hund Precis som frågan lyder, själv var jag på hundseminarium härom veckan och en av frågorna var: "Hur gammal ska hunden vara innan jag kan... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 751
Senast: Gabbi
·
N
Övr. Hund min lilla tjej har fortfarande inte fått nån vinterpäls, Så häromdagen när vi satt utanför affären så satt hon bara och skakade...
Svar
9
· Visningar
1 140
·
Övr. Hund i gårdagens Norrbottens Kuriren. Läste till min förvåning och glädje att de förbjuder pyrotekniska artiklar (smällare) i centrala Boden...
Svar
6
· Visningar
825
·
Övr. Hund Många bilder på vinterbusande hundar (mest valparna) kommer i denna tråd.. Vi börjar med den grå
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Hejsan. Det är så att min hund har börjat bete sig annorlunda. Han är i vanliga fall en lite ouppfostrad hund som hänger mycket i...
Svar
8
· Visningar
2 860
Senast: Charlottee
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb974222 EVITA 8 veckor http://www.pixbox.se/alb_show_id971939_page0.html
Svar
13
· Visningar
1 485
Senast: Bellini
·
Övr. Hund Vi tränar hela julen igenom och idag hade vi återigen en stackars frusen fotograf. Dock blev det bara bilder på lydnaden och den börjar...
Svar
16
· Visningar
1 921
Senast: Jadzia
·
L
Övr. Hund Hur gör ni för att slippa ha det så grusigt inne nu när det bara regnar hela tiden? jag håller på och bli tokig :crazy: Känns som det... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 565
Senast: Vimsevilja
·
F
Övr. Hund MIn 4 månader amstaff tik har lite svårt att få i sig mat, gör jag rätt som blandar hennes foder Hills puppy larg breed med laktosfri...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka