Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Har en kanske dum fråga,men frågar man inte så får man ju heller inte veta;) Min tik lider ju av dammkvalsterallergi och får dels en... 2
Svar
24
· Visningar
4 065
Senast: Willebillebus
·
T
Övr. Hund Hallåj! Jag är ny här på forumet. Ville ha lite hjälp från alla ni duktiga där ute! Har hundvana men ingen valpvana. Har en pom...
Svar
11
· Visningar
9 073
O
Övr. Hund Min Kelly var en Grand Danois som precis fyllt 7 år. Hon hade haft problem med sina höfter länge och fick Rimadyl 2ggr/dag. Hon bodde...
Svar
9
· Visningar
1 364
Senast: Orkan
·
T
Övr. Hund jag har börjat fundera lite på om jag ska skaffa hund till våren/sommaren, och börjar då såklart osökt fundera på ras. jag vill ha en...
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: Toviie
·
A
Övr. Hund Amarillo har roat sig med att ta bilder på min lilla Kiera i tomtemössa:D Så här blev det: Världens bästa kompis har jag:love... 2
Svar
22
· Visningar
3 781
Senast: Smulis
·
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Blazicq
·
Svar
0
· Visningar
118
·
Svar
0
· Visningar
109
·
Svar
0
· Visningar
100
·
Hundhälsa Min borzoi-flicka är inne på första veckan av hennes andra löp, och hon verkar inte alls bra i magen. Har kräkts först en gång innan...
Svar
5
· Visningar
4 472
Senast: Muninn
·
Övr. Hund Någon som vet vilka återförsäljare det finns för det fodret i Östergötland? Har googlat och hittar ingen lista.
Svar
13
· Visningar
1 290
Senast: ljusslinga
·
S
Hundhälsa Idag har det äntligen hänt! Marken är frusen och kall. Inget regn och inget vått slisk på marken! Inte för att jag har något emot...
Svar
16
· Visningar
3 115
Senast: soma
·
A
Hundhälsa Hej! Jag har en goldenvalp på 12 veckor som har och har haft en del problem. Redan då vi fick hem honom hade han problem med diareé... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 419
Senast: Annsisen
·
M
Övr. Hund Jag är hundvakt över jul och nyår åt en ganska trevlig hund, men har bara ett litet problem. Den tjatar hela tiden om att gå ut, och så...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: Miiraa_91
·
Övr. Hund Finns det någon här som äger en eurasier eller är bekant med rasen? Jag är nyfiken! //a 2
Svar
21
· Visningar
4 878
Senast: Clintan
·
Hundhälsa Jag har en am. cocker som normalt är kolossalt glad och pigg i vanliga fall. Enormt matglad dessutom...tillhör väl rasen. I fredags... 2
Svar
26
· Visningar
7 987
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka