Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag och Kirsty flyttar nu så vi vill ha en sista (åtminstone som göteborgare, vi kan vara turister någon gång sen;)) buketräff. Någon... 2
Svar
24
· Visningar
1 633
Senast: YorkWann
·
I
Övr. Hund Hur är det med valpar får dom gå i upp och ned försbacke?? För jag bär min valp i både ned och upps förbacke och även i trappor. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 946
Senast: Zizzy
·
U
Övr. Hund Jag har hört att blandrashundar inte får tävla i huvudtaget,men vet inte om det är sant eller falskt.Hittar ingen info om det på...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: unspection
·
F
Övr. Hund Nudlar resten av Januari,,, Varför ska de va så dyrt att åka in en Lördag efter middag till Djursjukhuset? Allt började med en klåda...
Svar
2
· Visningar
1 383
Senast: sky_fly
·
Övr. Hund Jag har en bullterrierhane här hemma som just nu kommit in i sin slyngelålder :devil: Vi har börjat träna lite WP (lydnad+selträning)...
Svar
10
· Visningar
8 696
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Jag kan inte något alls om IPO, men nog ser det ut som om de har roligt! :D...
Svar
9
· Visningar
1 245
Senast: Flubbs1980
·
Övr. Hund Mina föräldrars hund har det senaste året ändrat sitt beteende. Första gången detta hände var förra nyår då min pappa gick den vanliga...
Svar
18
· Visningar
6 462
Senast: nybörjare
·
D
Övr. Hund Här kommer en liten film om Mefisto. http://se.youtube.com/watch?v=q-ztfAGo_DM
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Svalan
·
Övr. Hund ..människa med hund? Funderat lite på detta i och med att jag har en hund som lätt tänder till och även är en smula osäker (orkar ite... 2
Svar
20
· Visningar
1 742
Övr. Hund Är "Frallan" nya flugan...? Tittar ju alltid på blocket och har sett att det fullkomligt kryllar av fralleannonser. Många från samma... 2
Svar
22
· Visningar
7 360
J
Övr. Hund någon som har en bichon havanais som vill berätta om den? min är en liten kille på 4 år nu. han har vatt med om det mest känns det...
Svar
9
· Visningar
2 803
Senast: luddekudde99
·
N
Övr. Hund Jag och min familj går lite i hundtankar och efter att ha läst mycket om olika hundraser så har jag kommit fram till att de 2 små... 2 3
Svar
57
· Visningar
38 831
Senast: luddekudde99
·
Hundhälsa Det finns en massa olika förkortningar och sånt av raser, sjukdommar och en massa annat i hundvärlden. Jag har ingen hund eller så men...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: Vimsevilja
·
K
Övr. Hund Sooolen har varit framme i Strängnäs idag - yihooo! Helt underbart! Vi har läängtat efter solen, Hilda och jag. Vi gick ner till...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: Kalinsi
·
N
Övr. Hund I sommras så följde min hund med mig till stallet, och hade superkul, som alla andra gånger, men så kollade jag bort i 2 sekunder, och...
Svar
6
· Visningar
1 042
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag sitter här och valpdrömmer :D Är fullt medveten om att det är tikvalp jag vill ha och som man ju gör, funderar jag på vilket namn...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: BuenoBull
·
N
Övr. Hund En bekant till mig har en blandrashund, b.la. Alaskan husky... jag såg ungefär ut såhär när han sa det : :crazy: Jag har bara hört...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund På ett annat forum jag är medlem i kom denna fråga upp. Vad anseer ni, ska man använda hundar som fått Rapporteringskod A i avel...
Svar
14
· Visningar
4 553
Senast: ldmedett
·
S
Övr. Hund Jag och min man har precis köpt vår första valp. både min man och jag arbetar heltid och undrar hur man löser rastning, mat och... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 553
Senast: Bubble
·
Övr. Hund Jag har tagit över min mammas boxerhane som är nio år. Förut när jag kom hem stod han och darrade/skakade på huvudet fram och tillbaka...
Svar
10
· Visningar
1 567
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka