Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hittade bilder från när min hund var valp! Här busar hon med stallkatten: Ibland var det katten tur att vara överst: Så här såg...
Svar
1
· Visningar
989
Senast: Flipp
·
Övr. Hund Jag har blivit förälskad i en hundras. Tänk en kattmänniska funderar att skaffa hund! Helt otroligt!! Jag satt och tittade i en hundbok...
Svar
6
· Visningar
2 624
Senast: rostad
·
Övr. Hund vet inte riktigt vad jag ska ha för foder till hunden. Hon har ett foder som fungerade bra innan för henne men nu gör det inte det alls...
Svar
17
· Visningar
1 218
Senast: Myzan87
·
L
Övr. Hund ja å min sambo ha nu haft 2 hundar i ca 8 månader, för 4 veckor sedan ringde djurskyddet å behövde akut hem till en vacker liten tös på...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: smulis45
·
Hundhälsa Någon som vet något tillskott som är bra för hunden? Speciellt för pälsen, har hört att ägg ska vara bra att ge för pälsen? :)
Svar
12
· Visningar
1 387
Senast: Flamsan
·
Övr. Hund Är det någon som vet om det finns fina bilder i den här? http://www.adlibris.com:80/se/product.aspx?isbn=9524940272 Eller kan...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: fejko
·
B
Övr. Hund Hej på er. Det är så här att jag får hem min 8 veckors valp nu på måndag vilket ska bli jätte skoj och ser verkligen framåt detta... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 878
Senast: nybörjare
·
N
Övr. Hund Jag skriver denna tråd till en kompis som har tagit över en tik som är åtta månader. Hunden har bott på landet hela sitt liv och är inte...
Svar
4
· Visningar
1 359
Senast: nybörjare
·
L
Övr. Hund Hejsan alla! familjen här i norrland är intresserad av att skaffa valp. vi fundera på labrador, men har hört efter med bekanta och...
Svar
9
· Visningar
984
Senast: Syrsa
·
M
Övr. Hund En bekant till mig har blivit sittandes med sin fd pojkvänns hund då han tröttnade på hunden och när dem gjorde slut så struntade han...
Svar
19
· Visningar
1 639
Senast: Syrsa
·
P
Övr. Hund Hej! har en petit basset griffon vendeén hemma på 1 1/2 år. han är världens goaste, när han är trött vill säga.:cool: han har så...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Dum fråga kanske men ja jag ställer den i alla fall. I runda slängar vad kostar er hund att försäkra? Vad har du för hund...
Svar
8
· Visningar
966
Senast: Jadzia
·
D
Övr. Hund Alltså jag satt precis och tittade på hundcoachen å ja tyckte han var så PINSAM:o Alltså man låter väl för hundan inte en hund rida på... 7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 889
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite råd från er bukare. jag känner mig lite förvirrad just nu. det handlar om min sambos blandras hund. han är...
Svar
13
· Visningar
1 291
Senast: scotty
·
G
Övr. Hund Jag vet vad ni tänker. "Åh, nej, inte ännu en tråd om kamphundar!". Nu är det inte dessa kamphundsrasers vara eller icke vara som jag... 2
Svar
37
· Visningar
3 920
Senast: Armani__
·
Z
Övr. Hund Hej! Jag undrar om det är någon här som har en hund av rasen Lagotto? Jag är hund allergiker & jag har hört att de ofta är allergi... 2
Svar
33
· Visningar
10 163
Senast: Tessa8
·
Övr. Hund Ja se bara, äckligt fula!:angel: Ja, se bara den uppnosiga minen.. :angel: 2
Svar
30
· Visningar
2 847
Senast: Zizzy
·
P
Övr. Hund Eftersom det är ganska vanligt med hundar som är rädda för smällare/fyrverkerier, tänkte jag höra med er på hund hur ert nyår ser ut? Om... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 347
Senast: Lottch
·
B
Övr. Hund Som rubriken låter: Snart dags för mig att ta körkort, men kostnaderna skrämmer mig en aning och även när man ser människor köra till... 2
Svar
22
· Visningar
2 925
Senast: Brummselisa
·
K
Hundhälsa min granne har en hund som har börjat få stora mörka fläckar i huden runt jumsken och under magen. det klias inte och hon verkar inte ha...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka