Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! En kanske minst sagt udda fråga men kanske är det någon på buke som vet, hoppas, hoppas :) Jag och min sambo skulle gärna vilja...
Svar
13
· Visningar
2 842
Senast: Roxer
·
  • Låst
Övr. Hund Forumet har ju varit fullt av jämmer och gny över de förfärliga dressörerna som visats på TV. Jeppe Strid han ryckte i kopplet så... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 630
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hur länge ger/ gav ni eran valp blötlagt foder? Lill-Tjejen har nu blivit 14 veckor och jag tänkte fortsätta ett tag till med blötlagt...
Svar
10
· Visningar
1 388
Senast: Isaac
·
Övr. Hund Min nya lilla vovve som ska ha Douglas som tilltalsnamn (antagligen) ska heta något på G i stamtavlan, och jag fick gärna bestämma det...
Svar
16
· Visningar
1 804
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Okej så här är det, jag läser igenom Hund-forumet varje dag och försöker lära mig mer och jag tror jag faktiskt lärt mig väldigt mkt...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Gilly
·
Övr. Hund vad använder ni för foder? Vilka fördelar och nackdelar finns det enligt er billigt vs dyrt foder? Har ni märkt skillnad på hur hundarna... 2
Svar
33
· Visningar
3 483
Senast: Hyacinth
·
M
Hundhälsa Min hund mår uppenbarligen inte helt ok och jag funderar på om jag måste kontakta jourveterinären. Han har väldigt konstiga symptom som...
Svar
3
· Visningar
1 228
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag är så förbannad just nu att jag håller på att gå i taket! :devil: Jag vet inte hur många ggr jag tjatat på husse att han får F*N...
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: nybörjare
·
J
Övr. Hund Ja som frågen lyder, vad/hur gör ni? Låter hunden bara gå ut för att göra sina behov, går ut som vanligt eller har ni nån som kan ordna... 2
Svar
34
· Visningar
6 412
Senast: YorkWann
·
C
Hundhälsa Någon som tagit bort det på sin hund? Kan ni inte dela med er av vad ni vet? Tog bort 1st klass 2 och 4st klass 1 på Nova i våras...
Svar
7
· Visningar
6 326
Senast: dpmatte
·
I
Övr. Hund Har starkt intresse för hundar. Så jag undrar hur är det med uppfödning? Hur mycket kan man få för en valp utan... 2
Svar
20
· Visningar
2 024
Senast: Gabbi
·
N
Övr. Hund Min envisa hund har bestämmt sig för att klippa klorna är världsfarligt.. Så jag får inte göra det, och det är så illa så att hon... 2
Svar
39
· Visningar
3 811
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej. Hoppas ni kan hjälpa oss lite i vårt dilemma :) Vi är ett ungt par som funderar på att skaffa en till hund. Vi har en labrador... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 622
Senast: Flamsan
·
Övr. Hund Jag hade som vanligt tänkt bege mig till Älvsjömässan och kika på vovvarna nu i helgen undrar vilka fler som ska dit och vad ska ni göra... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 814
Senast: qwesz
·
T
Övr. Hund Min hane blev kastrerad i måndags och det har inte varit några problem, läker fint osv. Tänkte bara fråga hur ni gjorde med rengöring...
Svar
3
· Visningar
2 013
Senast: paradox
·
Hundhälsa hej jag har en blandras på 2 år, jag undrar om det finns någon som int vaccinerar sina hundar? 2
Svar
25
· Visningar
2 712
Övr. Hund Fick ta bort min älskade Anno nu den 8/12 -08 :cry: Pga av hastig sjukdom det är så jobbigt att mista sin vän som bara blev 7år:cry...
Svar
7
· Visningar
815
Senast: Nenneh
·
Övr. Hund Hejsan! Vi ska renovera vårt "valprum" till våren och funderar på vilket som är bäst. Jag vill ha klinker med värmeslingor för då...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag och sambo skulle köpa hund... hade bestämt oss och allt, men då var den valp vi bestämt oss för såld!:cry: kändes jätte hemskt, den...
Svar
10
· Visningar
1 400
Senast: Zqathan
·
H
Övr. Hund Hur hittade ni eran hund? okej, det där låter dumt va:crazy: Det jag menade va: Hur hittade ni uppfödaren? Kanske på internett eller... 2
Svar
35
· Visningar
2 492
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka