Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har sagt i tidigare tråd att min ena dp har hudproblem. Var till veterinären i måndags och nu ska han gå på allergiutredning. Av vissa...
Svar
17
· Visningar
1 812
Senast: jappisen
·
Y
Övr. Hund Har en golden hane på strax över året som med jämna mellanrum har "knäck i öronen" vid inkallning. Jobbar en del med detta moment, i... 2
Svar
39
· Visningar
2 347
Senast: jappisen
·
Övr. Hund det har inte blivit någon bur än. efter en kort diskussion med min inneboende om att loke skulle börja vara i bur när han var ensam så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 571
Senast: YorkWann
·
S
Övr. Hund Vilka här inne har hund av den rasen? Jag fick hem en flicka på 4½ mån i lördags =) Finns någon i Uppsala? 2 3
Svar
52
· Visningar
5 989
Senast: MikaTela
·
Hundträning Var och tränade en sväng i helgen och en träningskompis var snäll nog att ta bilder. Det här är tredje gången vi testar på skyddet och...
Svar
12
· Visningar
1 341
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Hej! Vet ju inte om jag ska lägga den här under häst eller hund... :P Men iaf. Jag har precis blivit med hund, en underbar liten...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Galathea
·
K
Övr. Hund Tänk vad tiden går snabbt, Hilda är redan 4 månader och hon blir bara sötare och sötare för var dag som går :) Denna bild är tagen...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: Kalinsi
·
S
Övr. Hund Någon här som använder PlaqueOff Animals? Är du nöjd med det? Är det prisvärt? Hur mycket kostar det? /Sandra.
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Halali
·
Hundhälsa Måste först berätta bakgrunden jag har tre egna hundar och är dagmatte till min mammas valp. För några veckor sedan var jag på en...
Svar
5
· Visningar
3 439
Senast: Harvester
·
Hundhälsa För ca 3 veckor sen kastrerades min 3-åriga schäfer/collie korsning. I augusti fick han en "kastreringsspruta". Vet. varnade mig om att...
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund nu har jag snart beslutat mig helt för att skaffa en dobermann. men jag vill ha en helkuperad. tänkte höra med er om ni vet några... 12 13 14
Svar
266
· Visningar
34 367
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jag tycker att det är krångligt att ha halsband + koppel på min GD. Känns som om hon hamnar fel när vi går tillsammans. Jag skulle vilja...
Svar
6
· Visningar
1 831
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Börjar med att försvara mig med att säga att jag tycker bra om rottisar, skulle gärna ha en egen. Men många verkar bli så chockade...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: movi
·
Övr. Hund Jag har problem med att min Finska Lapphund är för smal och inte sätter några muskler. Han är inte särskilt aktiv men är väldigt pigg... 2
Svar
29
· Visningar
5 513
Senast: Daff
·
Övr. Hund Jag har letat lite men inte riktigt funnit mitt svar i andra trådar... Det är nämligen så att vi i helgen fick hem världens goaste...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Varför får dom det? :D Alla hundar jag haft har alltid fått såna tokryck efter att dom blivit badade eller duschade. Springer som... 2
Svar
23
· Visningar
8 410
Senast: Fodong
·
A
Hundhälsa Vi har sånt problem med tandborstningen på vår hund. Vi har tagit en paus under tiden hon tappat valptänderna, men har nu försökt börja... 2
Svar
20
· Visningar
3 045
Senast: Fodong
·
Övr. Hund http://kopochsalj.eniro.se/query/category_id/9020000/id/A23764638/ordernr/-1/what/gti_info/tpl/bas_front Vad tror ni, och hur kan en... 2
Svar
25
· Visningar
2 227
Senast: Phakal
·
Övr. Hund det gjordes en klar miss och hunden smet ut vid 23.15... Och borta är han. Detta är ingen jakthund men han tror nog han är det. Han har...
Svar
7
· Visningar
919
Senast: fiaskurken
·
Övr. Hund Tittar lite på cockern och undrade om den, precis som de flesta aktiva raser, idag är uppdelad i jaktvariant och utställningsvariant? På... 2
Svar
29
· Visningar
9 745
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka