Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund hej! När (om) ni gör eget hundgodis (eller hundmat), har ni en speciell bunke/kastrull till det då, eller diskar ni den bara och...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Jag tänkte bara att det kunde vara sött... Jag tror inte Chivas håller med men i alla fall. GOD JUL ALLIHOPA!! .....tycker du...
Svar
11
· Visningar
1 342
Senast: MinIan
·
E
Övr. Hund Jag har en blandrashund (newfoundland/schäfer/sibirien husky) som drar som en tok och när jag idag var in på en djuraffär och skulle...
Svar
15
· Visningar
3 325
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Ordet fritt! Boxer är en ras som jag länge varit mycket intresserad av. Men jag har inga egna direkta erfarenheter av rasen så jag...
2
Svar
38
· Visningar
5 208
Senast: lwt03001
·
F
Övr. Hund Har ett litet problem med min hund! Börjat jobba i lagård med att mjölka kor och har då min BC med mig! Han blir så klart full med ko...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund (Varför skriver jag alltid så långa inlägg? Måste korta ner!:grin:) Ja, över jul och nyår kommer jag befinna mig 100 meter från en...
Svar
11
· Visningar
1 124
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Räknas detta som vanvård ? :D [/url][/IMG]
Svar
2
· Visningar
963
Senast: Generalen
·
T
Övr. Hund Min hund har hittat kokosnöten hemma,han älskar den;) Iallafall...kokosnöt? inte för att jag tror att han får i sig så mycket(just...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Min Harley <<<<< har två favoritleksaker: no. 1 är hans fårskinnsgris som piper. Den kan han leka med i evigheter, både själv och med...
Svar
16
· Visningar
1 250
Senast: smasch
·
H
Hundhälsa Har en lite jobbig fråga:cry:. Hur vet man att det är dax att avliva sin gamla hund?? Vi har en gammal dalmatiner på 13½ år. Han är...
Svar
14
· Visningar
8 078
Senast: Aliide
·
S
Övr. Hund Sibas mage har kommit igång nu, med besked. Hittills idag har hon bajsat 6 ggr och vi hittade henne ätandes sin sista hög nu precis...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: soffiz
·
Övr. Hund Hunden hade lämnats bunden på trottoaren en hel natt, eftersom han är så fet frös han fast i trottoaren. Han kan inte ens stå på...
2
Svar
37
· Visningar
3 037
Senast: Disen
·
K
Övr. Hund Är det ofräscht eller inte? Hundarna äter ju en hel de äckligt, iallafall gör våran det än, han är ju inte så gammal än och äter väl det...
Svar
10
· Visningar
4 270
Senast: OonettanOo
·
Övr. Hund Loka visade sig förra nyår (vår första med henne) reagera rätt illa på fyrverkerierna utanför. Hon gömde sig, skakade och hässjade. Dock...
Svar
8
· Visningar
1 100
S
Övr. Hund Min hund är rädd för andra hundar och blir riktigt nervös då han är i närheten av någon annan hund. Innan skällde han som bara den men...
Svar
8
· Visningar
1 758
Senast: Zizzy
·
A
Övr. Hund Finns det någonstans man kan läsa vad som krävs för olika titlar? T.ex om man har viltspårschampionatet som mål, hur mycket ska...
Svar
5
· Visningar
1 218
Senast: SarahOlofsson
·
Övr. Hund F*n ta grannar som har en ärta till hjärna (om ens det)! I första veckan jag hade min valp kom en av hennes flattar utrusandes mot oss...
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: SarahOlofsson
·
Övr. Hund Hamnade på en sida med just denna rasen av en slump. Blev givetvis såld på den. En liten mini mini pinne ju :D Är det någon på...
Svar
11
· Visningar
1 996
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hej! Det är så att för ca ett halårsen fick jag en hund av min moster som hon inte kunde ha kvar av flera olika anledningar.. hon var...
Svar
1
· Visningar
1 039
Övr. Hund Mamma o pappas hund Tekla klarade inte operationen. Det började med att hon kissade blod, uvi tänkte vet och hon fick medicin, men...
Svar
11
· Visningar
1 036
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka