Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Hundhälsa Just nu behandlas min hund tonsillit (halsfluss) + noskvalster. Hans halsmandlar är röda, svullna och irriterande, men veterinären...
Svar
3
· Visningar
3 810
Senast: C_J
·
Övr. Hund Jag är hyfsat asocial, men skulle stundtals uppskatta lite sällskap på mina promenader. Jag är ärligt talat inte motiverad att träna...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag är väldigt intresserad av hundens språk. och det hände en grej för någon dag sedan som jag undrar över. jag mötte en granne med...
2
Svar
25
· Visningar
2 568
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite tips och råd om hur man får en hund att sluta skälla på allt och alla och som inte gillar andra hundar, till viss...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Planerar hundköp till våren (mindre ras kanske ca 35cm i mkh/10kg) och vill då ha en bur till bilen så min hund kan åka säkert (och att...
Svar
6
· Visningar
1 629
Senast: pimy
·
Övr. Hund Durbach Conny rottweiler hane någon som vet något om denne hane. Har någon bild mm
7 8 9
Svar
169
· Visningar
10 033
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Jag är så himla fjantig när det kommer till att lämna mina hundar ensamma. Två av hundarna är just nu på lite semester hos...
Svar
12
· Visningar
2 708
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Hur är det nu kan man eller kan man inte ge detta till hunden? Och i så fall varför inte?
Svar
9
· Visningar
4 041
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Här kan vi väl lägga in hur det gått för våra hundar under utställningen eller något annat under helgen. :laugh: Leia - ck chkk 4...
Svar
16
· Visningar
1 381
Senast: Luxus
·
  • Låst
Övr. Hund Hon försvann väl inte hon med, i samma veva som PIRU? :(
2
Svar
24
· Visningar
2 625
J
Övr. Hund Jag förstår att ni läser rubriken och tänker "ja men hallå? valpar är valpar"... Men nu är det såhär att jag har en snart sex månader...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Josiie
·
H
Hundhälsa Jag har en schäfer/flat cotaed retriever. Hon är två år nu i februari. Har haft öronskabb för ett bra tag sen men inget nu. Har...
Svar
18
· Visningar
6 034
Senast: Katur
·
M
Övr. Hund I helgen 29-30 november var det slutprov för räddningshundar i Rosersberg. Jag är nyfiken, är det någon som vet hur det har gått...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: mango
·
Övr. Hund Nu har ja ett svårt problem... Söker efter en ras, men har ingen anning om vad den heter. Den ser ut som en koijkerhund, (vet inte...
Svar
7
· Visningar
1 782
F
Övr. Hund Måste skriva av mig... Som några kanske vet från förgående trådar så fick jag i sommar hem en import från Ungern. Världens goaste...
Svar
16
· Visningar
1 587
Senast: Red_Chili
·
K
Övr. Hund Vi har två underbara hanhundar, ena 2,5år o den andra 10månader. Allt fungera perfekt med dom utom en sak. Såfort vi tittar bort när dom...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 684
Senast: Calazirya
·
I
Övr. Hund När är det man kan börja gå lite längre promenader med valpen? Har en 9 veckors valp här hemma :).
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: Syrsa
·
A
Övr. Hund Ja som rubriken lyder... Har en papillonkille på 9 år redan, och nu fick vi möjligheten att "få" en till papillon- en 2-årig tik. Men...
Svar
7
· Visningar
1 011
Senast: Gilly
·
Hundhälsa nåt är fel med en av mina hundar :( han har varit jättekonstig hela dagen och i går kväll och skakade och har vart mer eller mindre...
Svar
11
· Visningar
13 580
·
Övr. Hund Kastrerade min hanhund i tisdags och undrara vad detta kan vara:? Bild från operationsdagen: Dagen efter: Och idag: Det är...
Svar
8
· Visningar
986
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka