Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa I söndags fick vi ta bort vår 11½ åriga schäferhane efter 2 års kronisk hudsjukdom, på slutet också värk och problem med att hålla...
Svar
2
· Visningar
1 236
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag undrar om mina grannars hund uppvisar ett okej beteende. Jag kanske är känslig och helt enkelt färgad av mina förutfattade meningar...
2
Svar
24
· Visningar
1 970
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Har försökt hitta fakta kring detta. Men den på buke är gammal=/ Vill veta om utbildningar, kostnader o.s.v.
Svar
8
· Visningar
3 406
Senast: escodobe
·
C
Övr. Hund Kan man ta valpar på en hund som är fem år eller är det försent?
2
Svar
32
· Visningar
1 988
Senast: Kim+pudel
·
Övr. Hund Jag skall köpa en liten Rotteiler tik till Vill ha ett bra namn min tik heter zeline skall passa detta namn
2
Svar
32
· Visningar
2 386
Senast: cemi
·
A
Övr. Hund Nu är det långt över ett år sen min hund omkom i en hemsk olycka. Min fantastiska hund, hunden med stort H, jordens mest underbara...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Har nu tömt vovvsan analsäckar tre gånger sen slutet av sommaren. Innehållet har varit fint och helt normalt. Ingen infektion eller så...
2
Svar
20
· Visningar
19 764
Senast: mardley
·
Övr. Hund Min lilla tjej fick ett busryck såhär på eftermiddagen, plockade ur alla grejer ur leksakslådan och lekte noggrannt med varje enskild...
Svar
19
· Visningar
1 724
Senast: Haukur
·
S
Övr. Hund Ja, nu har lilla pärlan blivit stor och har sitt första löp. Det har gått bra med den gamle hunden men nu under höglöpet har han...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: skrocken
·
Övr. Hund Dum skillnad men hoppas ni förstår hur jag menar. Ingen tanke är fel överhuvudtaget eftersom vi alla är olika. Men efter en...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 313
Senast: YorkWann
·
B
Övr. Hund Vart har ni Era hundar försäkrade? Jag tycker att det är skit svårt med försäkringar och är såå dålig på att jämföra den bästa och...
2
Svar
21
· Visningar
2 068
Senast: Karolina_91
·
Övr. Hund Igår for jag och husse med hund iväg till Bagarmossens djursjukhus för att röntga lungorna på Harley efter att ha hört en del knaster...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 269
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har skaffat hund, en liten tik på 12 veckor. Hemma funkar kisseriet och allt jätte bra, jag släpper ut henne när hon behöver och hon...
2
Svar
21
· Visningar
1 732
Senast: PrittePuff
·
Övr. Hund Jag håller på med ett projektarbete om allergi och jag undrar om någon har information om såna allergivänliga hundar..har hört att det...
2
Svar
21
· Visningar
17 189
Senast: hundfreaket
·
U
Övr. Hund Hjälp vet inte vad jag ska ta mig till, vi fick ju hem en liten valp för ca 4 veckor sedan och nu har vår andra hund på 10 år börjat...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund ...när man lämnar en hund på ett hundpensionat? Vi åker iväg i helgen och nu undrar jag om hans vaccinering räcker... Det krävs...
Svar
5
· Visningar
730
S
Övr. Hund Går ni på café med hunden/hundarna? Hur hanterar ni situationen/vad tycker ni är tillåtet att er hund gör? Kanske ska vi skapa en...
Svar
13
· Visningar
3 325
Senast: Ämelie
·
W
Övr. Hund Varning för valpbilder! :D I helgen var vi och hälsade på valparna i Diesels första kull. Dom är snart 5 veckor gamla och...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 354
M
Övr. Hund Vet ni max-måtten på dvärg, mellan respektive storpudlar ? :)
Svar
2
· Visningar
808
Övr. Hund Hunden är 10 mån labrador retriver. Ja tycker han är rund
2
Svar
33
· Visningar
20 036
Senast: Vanillie
·