Diesels valpar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Wicked
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 3 354
Sv: Diesels valpar

Du? vi gör så här att jag skickar över ett stort kuvert så stoppar du ner hane 1 och tik 3 där i sen skickar du över dem.

(kör någon vodo-grej så att du lyder):devil:

Stackare...

Min granne har en staffetik som påminner mycket om Calaziryas Zaga och är skittrevlig. Och de planerar ta valpar på henne inom kort... :eek:

Ärligt, jag undrar faktiskt hur jag ska klara mig igenom det utan att tinga en valp? Helt ärligt.... :confused: Jätteärligt asså...

Men ärligt, om den är minsta lik min Zaga så kan du faktiskt inte avsäga dig en sådan valp :eek:

Gör du det, då blir jag arg på dig :mad:

:D:love: ( Flytta dit du sagt så löser vi allt :D )

Men ärligt, om den är minsta lik min Zaga så kan du faktiskt inte avsäga dig en sådan valp :eek:)

Tror du inte jag veeeeeeeeeet det....!? :D

Jag har med flit undvikit att fråga mer efter att dottern i familjen berättade om planerna. Jag behöver inte veta att hunden förmodligen har kanonstam ochatt de väljer hane från samma kennel som Zagas pappa kommer ifrån (ett stenkast bort) och att hunden är testat ua på alla möjliga sätt.
Jag forsätter hellre försöka inbilla mig att hunden har höftfel, är skotträdd och att hanen de väljer är "98% renrasig" och de egentligen bara vill ha pengar till en ny soffa.... :angel::devil:

Ja jag måste nog flytta... :P

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 389
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 666
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 856
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
1 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Falsterbo horse show byter namn
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka