Diesels valpar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Wicked
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 3 354
Sv: Diesels valpar

jag önskar ibland att min bruna tik blev sådär fint rödbrun.
Din hund är verkligen gudomlig och valparna likaså :love:
Jag ska no ha en till staffe ändå :angel:

Tik 1
tik1[5].jpg

Jag tycker bestämt att det står mitt namn på den där och adressen stämplad på rumpan....?

:love:

Åhh Vilka underbaringar! MEN!!
Trodde vi hade pratat klart om det här! INGA staffebebisar!;)

Jag ska ju inte ha någon mer just nu och då är det inte ok att visa dessa gudomliga varelser!

(Men blir ngn stackare över och hemlös.... då finns vi i sthlm och tar emot :D)

Vad är det för uppfödare? Trodde det var Johan & Carin men det såg inte ut som det på deras hemsida. Men jag såg fina bilder på Diesel där :)

Attans, synd att Selma inte vill ha en syster.. :p

Allmänt.

Det är ju det jag säger, Staffvalpar är så jäkla underbara och svåra att slå *partiskt tycke* :D

Men åååååååh :love:
Kom till mamma!!!!! Jag fyller faktiskt år en vecka innan julafton, så då borde jag få en i present och en i julklapp! ;)

Som om jag inte var nog med valpsjuk redan, när de som bor över mig har en kull med Amstaffvalpar på snart fyra veckor... Måste nog kila upp dit ikväll igen och gosa lite! Undra om de märker om jag byter ut en av valparna mot min tik på drygt två år?? Hmm.... :angel:

Som om jag inte var nog med valpsjuk redan, när de som bor över mig har en kull med Amstaffvalpar på snart fyra veckor... Måste nog kila upp dit ikväll igen och gosa lite! Undra om de märker om jag byter ut en av valparna mot min tik på drygt två år?? Hmm.... :angel:

Stackare...

Min granne har en staffetik som påminner mycket om Calaziryas Zaga och är skittrevlig. Och de planerar ta valpar på henne inom kort... :eek:

Ärligt, jag undrar faktiskt hur jag ska klara mig igenom det utan att tinga en valp? Helt ärligt.... :confused: Jätteärligt asså...

Stackare...

Min granne har en staffetik som påminner mycket om Calaziryas Zaga och är skittrevlig. Och de planerar ta valpar på henne inom kort... :eek:

Ärligt, jag undrar faktiskt hur jag ska klara mig igenom det utan att tinga en valp? Helt ärligt.... :confused: Jätteärligt asså...

Jag tror tyvärr inte det är någon idé att kämpa emot. Bara att inse och börja planera för en liten staffevalp då :laugh:

Herregud, det var det sötaste jag sett på länge, herregud!! Geeeeee Miiiiiiig Nuuuuu!!!!!! Vilka underbaringar!

Ska du behålla nåon själv förresten, måste ju fråga :D

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 389
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 666
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 856
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
1 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka