Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Bermarks Try Me "Sisco, bollen, bullen" var våran Shelti. Vi tog hand om honom då han var vanvårdad 2005, så han var 5 år då. Han...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: weasel_
·
A
Hundhälsa Jag tycker Teas klor bara blir längre och längre, även fast jag klipper ofta! Eftersom hon har svarta klor är det säkert så att jag...
Svar
10
· Visningar
21 107
Senast: Morran
·
Hundhälsa Satt nyss och myste med Fortune och upptäckte att hennes lymfkörtlar är svullna, tro jag iaf. Vet egentligen inte om det har varit...
Svar
5
· Visningar
5 817
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vår 6-åriga hane (Tysk Jaktterrier) har sedan några dagar tillbaka börjat slicka sig mellan bakbenen. Det är inte bara på snoppen utan...
Svar
14
· Visningar
2 995
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Nästa vecka ska min lille bus få sin manlighet borttagen. Ska även då ta bort sporrarna. Vet att jag kommer få info från veterinär...
2
Svar
23
· Visningar
4 730
Senast: MaRomer
·
Hundhälsa I lör blev min hund sövd & veterinären titta i hans hals i ca 1min. Sen var det färdigt! Han fråga om försäkring & sjuvrisk. 1400:- sade...
Svar
6
· Visningar
1 729
B
Övr. Hund Jag har en kinesisk nakenhund, som är en varulv. Nu börjar hon blir riktig hårig..och behöver klippa sig. Jag har hört att man ska...
Svar
3
· Visningar
1 812
P
Övr. Hund Hejsan, Jag är på jakt efter en klippmaskin till tjejens hund (en dvärgpudel) och undrar om ni kan tipsa om någon bra, det är för...
Svar
8
· Visningar
3 216
Senast: Isis2
·
Övr. Hund Jag och min sambo skaffade för några månader sen en schäfer tik på två år..hon är verkligen jättesnäll och go på alla sätt å vis..:love...
Svar
12
· Visningar
1 186
Senast: MaRomer
·
S
Övr. Hund jo det är såhär, jag ska kastrera min hanhund som är 8 år. jag ska det bara för att vi ska köpa en tik, vi har letat ganska länge och vi...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Jeeves
·
P
Övr. Hund Vilka startar först, tikar eller hanar?? Jag vet att det kan vara olika ringar osv osv, men nu är detta i samma ring, samma domare...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: prallan
·
Svar
7
· Visningar
2 221
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund Idag har vi "geocache:at" tillsammans med Keo. Det var roligt! Med lite träning så kan han snart hjälpa oss leta upp cachen. Någon...
Svar
7
· Visningar
1 060
Senast: Syrsa
·
T
Övr. Hund Var på utställning idag och fick en ganska svårläst kritik, efter lite klurande kunde vi tyda hela kritiken utom just ett ord så jag...
Svar
9
· Visningar
1 370
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Någon här som tagit sig an en vuxen hund? Erfarenheter? Jag ska kanske ta över en 2 år gammal doberman tik då ägaren inte har tid...
2
Svar
38
· Visningar
6 420
Senast: Alpin87
·
Övr. Hund Har en liten Dp herre som bara blir värre och värre för varje gång. Har hört att dp är rädda om sina fötter och har ju 2 st så jag har...
2
Svar
23
· Visningar
2 502
Senast: Breakdown
·
Övr. Hund Idag fyller min Grand Danois 9 år! Jag är så lycklig som får ha en frisk och kry hund vid så pass hög ålder! Vi firar med ett paket...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: jassica
·
Övr. Hund Jag har passat en kollegas hund, modell XL, i två och en halv vecka då h*n åkt på semester med familjen. Hunden är snäll, men skäller...
Svar
18
· Visningar
4 080
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Ja, för de är vad min älskade lilla Unni har fått.....erlishas. Hadde Borelia förra året, för nästan precis 1 år sedan. Och nu har hon...
Svar
15
· Visningar
1 440
Övr. Hund Visst vore det kul att vara ett gäng som tillsammans kunde gå ut med hundarna. Vilka bor runt karlstad, kil, forshaga eller iaf i...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: verrdogan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka