Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Funderar på att börja spåra med våran hund bara som hobby. Han älskar att spåra och letar gärna efter alla möjliga spår. Katter och...
Svar
11
· Visningar
1 353
C
Övr. Hund Hjälp är det någon som har ett bra tips-min 3,5mån valp jagar stallkatterna så fort hon kommer åt.Har alltid haft hund i stallet så...
Svar
6
· Visningar
1 051
C
Övr. Hund Min tax, Bessy ligger och gömmer sig under täcket och vägrar att gå ut tills det har slutat att regna (se bilden).
2 3
Svar
43
· Visningar
5 131
Senast: Yrja
·
J
Övr. Hund Är det någon av er som har en hund som gått på kortison en längre tid? Fick de några biverkningar? Min hund har gått på kortison i ca...
Svar
16
· Visningar
18 999
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Vad gäller när båda valparna i kullen visar sig att de har demodex? Vilka skyldigheter har uppfödarna? Vilka skyldigheter har ägarna?
2 3 4
Svar
65
· Visningar
25 085
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kan någon fota av sin hunds tänder från sidan, en hund utan valptänder alltså och alla korrekta tänder på plats? Måste se så jag inte...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund hej. funderar på att åka till vet med min lilla vovve då han har nu tappat all sin under päls:crazy: han är en finsklaphund på tre år...
Svar
8
· Visningar
5 929
Senast: wtf
·
Y
Övr. Hund Min stora fina Vorsteh har blivit personlighetsförändrad de senaste två veckorna. Han morrar och gör utfall mot mig och min äldsta son...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: dpmatte
·
K
Övr. Hund Hunden spyr väldigt ofta, det är bara ren galla han spyr (tror jag, det är bara gult iallafall) och har inte ätit på hela dagen. Hunden...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: knasigare
·
Övr. Hund Har en blandras(amstaff/staff/okänd) tik på 3 år. Min dagmatte/mamma har en Golden på 5 år kastrerad. Min hund är ingen lätt hund...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: service
·
Övr. Hund Ja nu när vintern är i antågande har jag börjat fundera på att åka skidor med hunden. Alltså ha hunden i sele och lina framför mig...
2
Svar
22
· Visningar
8 421
Senast: Jadzia
·
Ä
Övr. Hund Tycker denna var väldigt märkligt skriven.. "Dessa Bulldog valpar var alla tagit upp runt barnen, andra hundar, Det är mest...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Ängslig
·
Övr. Hund Hur gör man de? Vet att vetrinären kollade när jag var inne sist, men dom hade inte telefon tid nu tyvärr. Kan man åka till en...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: Doneloge
·
Övr. Hund Visst kan min sambo hämta ut ett recept som står i mitt namn? Det är till hunden.
Svar
12
· Visningar
973
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Tiken fyllde år häromdagen och fick en kamera i present. Har även suttit och tittat på bildtrådar och funderat lite. Hur tar man...
2
Svar
24
· Visningar
3 634
Senast: Duvan
·
M
Övr. Hund Om man ska ca 100 mil och hämta valp, vad tycker ni är det bästa sättet att ta hem valpen på ; flyg, bil eller något annat ? Hittade...
Svar
9
· Visningar
1 733
Senast: kicki71
·
Övr. Hund Ja jag vill ha lite inspiration! Sökte bland lite gamla trådar men där stod det mest vad alla kan, skulle vara kul att öra hur ni lärde...
2
Svar
20
· Visningar
2 269
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Positiva resp. negativa sidor? Nervositet? Vakt? Sjukdomar? Aktivitetsbehov? /ananya som är helt sjukligt hundsugen nu...
2
Svar
28
· Visningar
12 365
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Åh tycker synd om min stackars hund. Varit hos veterinären en gång i veckan dom senaste 3 veckorna, för öroninflammation och förmodligen...
Svar
1
· Visningar
1 233
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hämtade min ny opererade hund för 30 min sedan. (Kastrering och borttagning av sporrar). Undrar nu om jag kan åka och fixa det sista...
Svar
17
· Visningar
1 231

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka