Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var hittar man det andra ekipaget då
Om man inte vet någon annan som sysslar med det blir det lite svårare. Kanske ingen höjdare att sätta en annan oerfaren framför..
Kanske ska be min kompis springa som f*n med sin hund före så kanske min hänger på
Det går ju att lära in ett före-kommando också, men bäst är att ha någon framför. Det kan fungera med en person på skidor utan hund, bara man lyckas väcka tävlingsinstinkten hos hunden. Eller så får de ha hundens boll i fickan och hunden får jaga efter.
Hundavel & Ras
Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.