Vad gör era hundar när det regnar?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Cavello
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 5 131
Sv: Vad gör era hundar när det regnar?

Springer rakt ut utan att ens försöka undvika vattenpölar eller lera, mys :D:love:

22189598.jpg

23753082.jpg

Vilka underbara bilder! Jag älskar att se hundar grisiga, känns så bra att folk inte bryr sig om hundarna blir lite skitiga på promenaden :love:

När Narmo efter en lång promenad i skogen är skitig upp över magen och mer grå/brun än svart så känns det så bra (då är han ändå inte så värst grisig av sig). Det känns liksom som om man har lyckats på något vis :D

Sen att ta in honom blir ju en annan del av historien :rofl:

I vanliga fall är han kritvit i sin böljande päls och har nästan som "glas-päls":) Men han är fortfarande en hund som älskar att grisa ner sig och då får han göra det:love:

Visst är det trist att ta in dem i hus eller bil när dom ser ut så, men hans glädje över att få härja så man ser ut på detta sätt:eek:....jag hindrar honom inte :p

Tuffe verkar inte bry sig om regn alls oftast. Vill han gå ut så vill han, vill han inte så vill han inte. Oavsätt väder. Har hänt att han legat ute på tomten i ösregn och spanat över "sina ägor" hur länge som helst. Men blir det riktigt oväder så kommer han nog in, iaf om jag och husse är inne.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 604
Senast: tanten
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 207
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 279
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 887
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka