Försäkringar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare BabysMamma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 068
Sv: Försäkringar

Jag har If.

Har båda hundarna, hästen och resten av våra försäkringar där. När vi la om försäkringarna gick våran hemförsäkring ner 1000:-/året och fick högre ersättningsvärde. Bilen blev billigare och en av hundarna gick ner i pris. Den andra ligger på samma nivå.

Men, jag betalar gärna någon hundralapp mer och får den täckningen jag vill ha, tex fast självrisk än att jag står och betalar självrisk plus 20% av kostnaderna!! Mina svärföräldrars ena hund fick läggas in på djursjukhuset i Skara i 3 dagar. Det gick på 34.000:-. 20% på 34.000:- är lite mer än vad jag vill betala när jag slipper om jag använder mig av ett annat bolag.

Jag har fått väldigt bra respons från If. Jag har krånglat lite, men de har varit hur tillmötesgående som helst.

Sv: Försäkringar

Agria tycker ja helt klart e bäst!!! dom har varit jätte bra både till hund och häst!!!
då det blev många besök hos veterinären men agria tog hand om allt och vi fick bara betala fakturan från dom så det blev inget pappers trassel heller!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Oskar var försäkrad i Agria när han kom, så jag fortsatte med dem. Billigt med rabatt första året. Snart är det förfallodag och förra...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 207
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 147
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 965
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 272
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix