Vart har Gnist tagit vägen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vart har Gnist tagit vägen?

Kl...

Delvis kan jag förstå att vissa reagerat på alla dessa valpbilder när man är uppfödare. För vill man se bilderna på Gnist valpar, så går det ju också gå till hennes sida som hon länkar till under sitt namn.
Det är ju ett jättebra sätt att kunna visa sina hundar, utan att då folk ska tycka man gör reklam.

För även om Gnist inte vill sälja hundar genom buke, så har nån sett henne här och kanske pratar vidare. Så visst är det en del av reklam, fast laglig sådan enligt reglerna :)

Så visst är det en del av lite smygreklam, det tycker jag också om man ska hårddra det. Men ska kanske påpeka att jag bryr mig inte alls. Mig gör det inte ett dugg om nån kan sälja en hund för någon har läst, hört något från Buke.

*kl*

Gnist har ju alltid sina valpar sålda i princip när de föds så det är ju inte smygförsäljning anser då jag.

Frågan är som sagt om man är uppfödare ska man inte få visa valpbilder då ??
prillan

Både Piru och Nikkis är avstängda har jag för mig....

Ang Gnist:

Ja det är en hal balansgång och jag förstår Gnist helt och hållet...

VA?! :eek: är de? Why?!

Jag tänkte efterlysa PIRU igår och har VERKLIGEN inte sett hans hej då tråd :( (så tack så super mycket moderatorn som plocka bort den så man vet vad som händer *not*)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 279
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
795
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
273
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka