Tokryck efter dusch?

Sv: Tokryck efter dusch?

Eh? Farligt med varmt vatten?

Jag kanske missförstår? Jag menade att han hatar ljummet vatten, inte att det skulle vara farligt. Iskallt vatten diggar han dock! Fast bara i form av sjö/hav/regn/snö/hagel.

Ska prova lite varmare vatten, kanske är det som är bekymret...

/Syrsa

:rofl:
Det går att läsa texten och tolka på två totalt helt olika vis haha
Nu fattar jag vad DU menar. :angel::rofl:

Ja men vattnet i duschen är rent! Faaaarligt vettu. ;):D

:rofl:
Det går att läsa texten och tolka på två totalt helt olika vis haha
Nu fattar jag vad DU menar. :angel::rofl:

Ja men vattnet i duschen är rent! Faaaarligt vettu. ;):D

hahaha! Vad bra att vi är överens nu! :laugh:
Måste vara det som är skillnaden. Alla goa dofter som han gnuggat in sen senaste duschen försvinner och kvar är bara den där oparfymerade doften av schampo...och fluffig päls. Attans! ;):D

/Syrsa

My oh my, så gör min ponny med, och rullar sig, gärna mot ladugården för att snygga till rumpan så de fina röda strecken över gumpen kommer tillbaka efter matte stått och gnott i över en timme för att få vit häst, just vit och inte grisrosa...

Min var ju lite för fiiiin för att kasta sig ned och smutsa ned sig:cool:
Rullade aldrig i lera eller när hon var blöt. I torrt damm rullade hon gärna däremot.

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
376
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: igbest
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet... 2
Svar
20
· Visningar
3 381
Senast: Acto
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
5 841

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka