Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Rakade min sheltie (i augusti?) med hästrimmern, det var en väl snaggad vovve :devil: Vi brukar raka honom på magen och insidan av...
Svar
5
· Visningar
2 169
Senast: Pilot
·
Övr. Hund är titeln på en annons på Blocket, Då infinner sig omedelbart frågan - vad är då en oäkta blandrashund? En renrasig hund som alla tror...
Svar
18
· Visningar
1 657
Senast: Annie_92
·
Övr. Hund Jag mötte en skabbräv i morse som övernattat inne i stallet, antagligen i höet. Givetvis blev den asrädd och drog ut genom dörren...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: Monkmonk
·
Övr. Hund Bildbombar på våran gråa schäferhane :)
Svar
3
· Visningar
1 035
Övr. Hund Är det någon som skall dit med sin hund? :) Jag ska dit med min lilla :D / Jeanette
Svar
15
· Visningar
1 285
Senast: nett
·
Övr. Hund Jag fick ett telefonsamtal häromkvällen, från en mycket olycklig nybliven valpägare, vars valp totalvägrade att gå i koppel. Som en... 2
Svar
24
· Visningar
17 461
R
Övr. Hund Jag har tänkt börja träna lite uppletande på egen hand och undrar hur det här med vallning egentligen funkar. Har lånat en bok om...
Svar
7
· Visningar
1 831
Senast: dpmatte
·
A
Övr. Hund Hur är D*gman professinal i storlekarna? Funderar om min hund som är blandning mellan bordercollie och lapphund kommer kunna ha storlek...
Svar
8
· Visningar
945
Senast: Almeloue
·
Övr. Hund Det finns ju så många hundar som inte gillar andra hundar av samma kön. Så tänkte först kolla med er som har hundar som INTE gillar... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 789
Senast: koftena
·
S
Övr. Hund Jag kan inte riktigt fatta att min lilla pärla Pippi (LP1 Ryegate's Bird On A Wire) idag blir 4 år. Oj, vad vi har kämpat tillsammans...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Raderad medlem 19815
·
U
Övr. Hund Får hundar utan stamtavla vara med på utställningar? Även hundar med "okänd" ålder? :bow:
Svar
8
· Visningar
1 141
Övr. Hund Har nu badat och trimmat hunden så att han är julfin. Efter badet tog vi några "matte jagar hunden med borsten runt i lägenheten"-varv...
Svar
11
· Visningar
936
Senast: SarahOlofsson
·
Övr. Hund Är ju inte direkt superaktiv här längre, men tänkte ändå kika in och lämna en julhälsning till er alla :D Hoppas ni får en härlig... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 374
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Min BC/sheltie är korthårig. I höstas satte hon fluffig vinterpäls. Nu när det har varit snorkallt ute har hon helt plötsligt tappat...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: lynxlady
·
Hundhälsa Grima har nu under en längre period vid olika tillfällen haft en massa gult kladd i ögonvråerna, ffa i vänstra ögat. Det är som värst...
Svar
10
· Visningar
22 169
Hundhälsa Kan hundarna bli dåliga i magen av rabiesvaccineringen? Min dvärgpudeltik, som har kanonmage i vanliga fall, har varit dålig i magen...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: Lupin
·
Hundhälsa Nyår närmar sig...inte alltid så kul för hundar/hundägare. Jag har hört om, och köpt (från veterinärklinik) Serena-UM som är ett...
Svar
7
· Visningar
3 203
Senast: corno79
·
Övr. Hund Jag blir mer och mer sugen på hund, men har ingen möjlighet att köpa nån pga arbetstiderna. Men om jag i teorin skulle köpa hund så vill... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 541
Senast: nybörjare
·
Övr. Hund Kan någon ge mig en utvärdering av den här korningen från -95. Jag är kass på den här biten så det hade varit lite kul att se vad det...
Svar
4
· Visningar
1 013
B
Övr. Hund Läste en gammal tråd som verkligen hjälpte mig mycket med hur jag ska träna, tack för den!:laugh: Men har fortfarande lite frågor...
Svar
5
· Visningar
3 751
Senast: nybörjare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka