HUND 08-vilken dag göra vad?

Sv: HUND 08-vilken dag göra vad?

Jag tyckte också det va ovanligt lite folk, men kan det inte bero på att världsutställningen hölls där i år och att dom flesta anmälde dit, och avstod från Hund2008?

Jag tyckte också det va ovanligt lite folk, men kan det inte bero på att världsutställningen hölls där i år och att dom flesta anmälde dit, och avstod från Hund2008?

Det var det jag tänkte också. Jaja, blir väl lika packat nästa år igen!:)

Gilly

Såg en del rasmontrar och måste bara säga att azawakernas verkligen var vacker! Den fastnade verkligen.
:)

Jag stod också och hängde vid azawakherna. Däremot var inte mänskan som stod där just då så himla informativ. Jag fick säga saker, och i bästa fallinstämde hon med ett "mmmm".

Jag stod också och hängde vid azawakherna. Däremot var inte mänskan som stod där just då så himla informativ. Jag fick säga saker, och i bästa fallinstämde hon med ett "mmmm".

Hm, det har jag hört andra säga också. Vad synd!

Lite kul, en kompis som inte visste vad an azawahk var för något sträckte det första hon gjorde ner handen till dem i montern. Vi bara ""för helvete, akta fingrarna", och hon bara "vaddå, det är ju en gosig vinthund..?"..:D Yes.. NOT!

Gilly

Tjenix,
Jag var oxå där ....såg ni mej...?annars kommer här en bild
4a i terriergruppen. skitkul:bump:
25196545.jpg

tackar...
vilken känsla det var att gå in i stora ringen... rekomenderas som adrenalin kick

Liknande trådar

Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 505
Senast: Ela
·
Äldre Jag behöver lite tips och råd från bukefolket eftersom jag googlat mig snurrig nu. Jag hyr ett gammalt litet hus. Min Hv är inte mycket...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
14 754
Senast: Korven
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 159
Senast: paradiset
·
Övr. Hund I somras övertog jag en hund som nu precis har fyllt 6. Visste redan då att hon inte kunde vara själv men tänkte med gott mod att...
Svar
1
· Visningar
1 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar