Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej Jag har en liten fråga jag har funderat på ett tag nu.. Är han valpar svårare att få rumsrena än tik valpar??? Jag har nu...
Svar
7
· Visningar
1 712
Senast: dpmatte
·
K
Övr. Hund Jag köpte preparatet hos Vet åt min mammas blandistik som är skotträdd. Man fick med två olika broschyer från Vet, i den ena stod...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag läste tråden där någon hade sett en man ta sin hund i örat och var bara tvungen att skriva mig en egen tråd eftersom jag råkade ut... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 594
Senast: Teah
·
Övr. Hund Vi har en liten hanhund av rasen Coton de Tuléar, 5 år gammal. Rasen har jag förstått ska ha rätt så lätt till skall men man tycker ju...
Svar
8
· Visningar
2 112
Senast: niardasp
·
Hundhälsa Ja,jag bara undrar.. I somras hade jag en hund,som levde med avlivningshot över sig,hon var ganska slut i höfterna och fick lite...
Svar
2
· Visningar
1 029
Övr. Hund Min ena hund (schäfer 6 månader gammal) är fullkomligt galen i mandariner och apelsiner. När någon tar en apelsin så börjar snålvattnet...
Svar
16
· Visningar
10 814
Senast: Berin
·
Övr. Hund Ja,fram med korten..dom där korten som kanske inte blev så bra,eller ja,dom kanske blev bra på sitt vis.. Jag bidrar med två.. Kan man... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 894
Senast: Pumpernickel
·
U
Övr. Hund Har någon något bra tips på någon hundras som passar som första hund? :)
Svar
19
· Visningar
3 340
Senast: asterix II
·
H
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet av att flyga med hund? Har pratat med en f.d flygvärdinna som påstår att man får resa inrikes med...
Svar
9
· Visningar
6 412
Senast: Långnos
·
M
Övr. Hund Jag veeet att varken jag eller nån annan kan göra nå åt saken men jag bara måste få skriva av mig lite ! Har gått och kärat ner mig...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: Monkmonk
·
Hundträning Har hittat en sida där man kan "provskjuta" en mängd olika raketer. Kan vara riktigt bra att för att träna hunden med tänkte jag...
Svar
10
· Visningar
1 208
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Skulle du göra en parning där inavelsgraden blev 3.5% om DU tror att kullen skulle kunna bli bra?
Svar
18
· Visningar
1 451
Senast: Grana
·
G
Övr. Hund Ville bara visa upp att såhär kul har vi haft det idag! Första gången på 2år jag står på ett par skidor, ramlade bara två gånger...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Daff
·
Övr. Hund Nån som vet hur mycket de ska trimmas på en ESS? Har nån bilder på era trimmade gärna både framifrån o sidan så får se hur mycket som...
Svar
9
· Visningar
6 326
Senast: SomethingLovish
·
Övr. Hund Eg onödigt inlägg, men jag har fortfarande inte slutat le och vara varm i hjärtat. Den romska familjen hos grannen, de kom och...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: KiaOra
·
K
Övr. Hund Jag har en långhårig colliehanne som nästan alltid luktar kiss efter promenaden. :o Jag undrar om det är någon som har något tips om hur...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: KiaOra
·
Övr. Hund Sitter och kollar lite nu, måste lämna mina stora hundar på pensionat i ett dygn ganska snart och jag har ju aldrig gjort det innan...
Svar
13
· Visningar
1 208
Övr. Hund Skulle vilja ett trimbord men tycker de är lite för dyra, för en som trimmar lite sisådär. Är det nån som har ett annat förslag på vad...
Svar
7
· Visningar
5 013
Senast: Doneloge
·
Övr. Hund Någon som vet någon bra ras som är bra på att jaga vildsvin??? Och kanske har erfarenhet ang vildsvins hundar :laugh: För jag å sambon... 2
Svar
34
· Visningar
4 110
A
Övr. Hund Jag funderar på att köpa ett regntäcke eller en regnoverall till Tea inför den slaskiga våren, och eftersom det bara regnar hela...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Apollo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka