Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lite OT men jag brukar SKRATTA cyniskt varje gång jag läser fraser i stil med 'riesenschnauzern är en trimras och kräver därför trimning med jämna mellanrum, men däremellan är pälsvården ett minimum'.
Hohoho, hihihi, hahaha - kanske om de bor i lägenhet och går fint i koppel på små fina asfaltsgator kanske.
Jag brukar med bestämdhet hävda att det någonstans föll bort ett G i rasnamnet. De skulle egentligen heta Griesen-schnauzer
Och det tycks ligga i generna, aldrig mött en riesen som bangat något som kladdar, kletar eller har en förmåga att fastna i päls. Och nog aldrig mött någon som inte njutningsfullt kantrar på rygg än här och än där. För att inte tala om vilka skatter man kan få hem med skägget
Min ställs ju inte ut, och jag erkänner att jag vissa vintrar sneglar mig lite över axeln och sen klipper ner även benbehåringen helt *rodnar* De ser inte kloka ut, men minskar den dagliga rengöringen med sisådär en timme om man har gård och stall.
Hundavel & Ras Tänker att nosarbete är nåt som passar de flesta hundar och ligger i deras "natur", mina bc's uppskattar verkligen nosarbete även om de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.