Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en fundering. Vad är egentligen funktionen för en tik att fälla ur innan löp? Finns det någon anledning till detta? Min lilla...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: MrsScabtree
·
L
Övr. Hund Rakt på sak. Våran ena tax har en viss vana att ibland sticka från gården (vi bor på landet på en gård, närmaste grannen är några...
Svar
14
· Visningar
1 194
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Har ni också sådana dagar då allt känns fel och ni får lust att binda jycken vid ett träd och gå hem och äta glass direkt ur paketet...
Svar
17
· Visningar
1 256
Senast: LadyFrost
·
Övr. Hund vet att det kom ny regel angående hundar i bur from -08.....men får man ha en bur som står öppen, i huset, ens längre eller hur är det...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: ducell
·
Övr. Hund Vem sjuttsicken går ut i skogen en vacker vinterdag ... med fyra meter toalettpapper i fickan, sätter sig två meter från en vacker... 2
Svar
31
· Visningar
2 555
Övr. Hund Har ni några träningstips på rutan? Jag har testay lite olika, bla med target, vilken hon med lätthet springer till. Probleme kommer när... 2
Svar
27
· Visningar
2 038
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Har ett för mig jätte stort problem. Ska jag omplacera Nikita eller inte? Anledningen till att jag överhuvudtaget funderar på det är så...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund som inte verkar ha blivit så uppfostrad eller aktiverad eller något innan jag fick honom. Jag har anmält... 2
Svar
24
· Visningar
2 303
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras På nyårsfesten så fräste det runt en stressad Jack Russel bland gästerna. Varvid jag kommenterade den med att "Är det där en Parson?"...
Svar
6
· Visningar
1 940
Senast: Liander
·
K
Övr. Hund Jag antar att dom flesta jobbar 8h/dag. Hur gör ni då för att inte lämna dom ensamma för länge? Vad finns det för lösninar för en som...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: mandaaa_
·
K
Övr. Hund Jahopp, då har man fått första klagomålet på hunden... Tydligen skäller/ylar hon ibland när hon är ensam. Jag lämnar inte min hund ensam...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: kotten
·
Övr. Hund HAHHHAHAH människor är patetiska:rofl:. mest roligt är nog dom som faktiskt svarar på annonsen & förväntar sig en gullig liten accessoar...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Ja det är ju utställning som vanligt i Göteborg i Januari vilka ska dit och vilka dagar ska ställas? Jag ska nog ställa min Saluki... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 814
Senast: sandraR
·
Hundhälsa finns det nåt man kan ge som verktablett till hund istället för magnecyl och bamyl? vet att man inte skall ge alvedon och ipren - därför...
Svar
13
· Visningar
22 290
Senast: Nominous
·
B
Hundhälsa 6-månadersvalpen påbörjade en avmaskningskur på tre dagar igår - idag är det dags för andra dosen men eftersom hon spytt 2 ggr sen vi...
Svar
1
· Visningar
2 869
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Nu är den bortsprungna borderterriern hemma igen. De ringde nyss och hon sprang runt kyrkan i grannbyn. Trött, kall och hungrig, men... 2
Svar
28
· Visningar
1 920
Senast: rabalder
·
S
Övr. Hund Hejsan! Någon här som ska gå på My dog ? :) Jag ska!
Svar
4
· Visningar
841
C
Övr. Hund Jag vet inte om det här har varit på tapeten innan, men nu skulle jag i alla fall vilja höra vad hundfolket här på buke tycker om Ceasar... 9 10 11
Svar
215
· Visningar
15 419
Senast: Diplomaten
·
T
Övr. Hund Sätt gärna in bilder på sötisarna:p plus kennelnamnet och vanliga Här är våra Kennel namn:Chiangos Vanliga namn:Milton... 2 3
Svar
56
· Visningar
11 148
Senast: Eva-lotta
·
Övr. Hund Har ni ett eget sparkonto till era hundar, som ENBART går till tex medicin osv ? Jag flyttar hemifrån snart och har nu 3000 på hennes... 2
Svar
32
· Visningar
2 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka