Utställning i Göteborg vilka ska dit?

Sv: Utställning i Göteborg vilka ska dit?

KL

Jag ska sitta i rasmontern för Dvärgschnauzer på lördagen, samt ställa på måndag och tisdag. Ska bli så kuuuul :banana:

LYCKA TILL ALLA SOM SKA STÄLLA UT :laugh:!

Jasså du skulle dit då? då läre jag ju hålla koll efter snyggigen din:D

Ja, det blev söndagen ändå. Jag vill ändå gå och kika så jag kan lika gärna ställa då. :p
Ja gör det! :D Vi är ganska lätta att känna igen, Cerberus är ju grå och jag har rosa/rött hår. ;)

Jag ska åka dit på måndagen skulle haft med en hund om jag någon gång får äga en (mamma tror inte jag klarar av att uppfostra en :crazy: , jag som uppfostrar andras hundar:cool:).

Hoppas de går bra för er alla som ställer! ;) Så Lycka till!

Jag ska dit och bara kolla runt på tisdag. Men en fråga - Hade man kunnat ta med sig sin sällskapshund för att visa? Eller måste det vara en utställningshund sedan tidigare osv? Hur gör man?

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 151
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 547
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 213
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka