Utställning i Göteborg vilka ska dit?

Sv: Utställning i Göteborg vilka ska dit?

VI ska ditt.. 2 av mina SH hanar med mig, ska anmälla idag och bli 1600 kr fattigare *weeeeii*:eek:

Jag hade tänkt ställa afghanen, men jag vette sjutton om jag gör det med det priset faktiskt. Trots att det är vår stad och allt. Men han är som ett staket och är lite skev i fram just nu, så det känns rätt ovärt det faktiskt. Bättre att vänta tills han vuxit till sig. Men jag har inte bestämt mig hundra ännu. :p

Förresten, jag kikade på svvk, men jag hittar inte PMet till den utställningen. Är jag helt blind? Hittar bara anmälningsblanketten. :confused:

http://www.svvkv.se/ där finns pm till den,

Oj, ja 300 var verkligen billigt, det stora problemet jag har är egentligen att ta mej dit i tid, eller ett eventuellt övernattningsställe.

Hade det funkat med tågtiderna så hade jag åkt från mamma, 120:- tur och retur, men dom tågen vill inte gå så tidigt på morgonen :mad:

hehe okay:) själv så får man bo i morbros lägenhet fast han har flyttat ut nu så just nu är det bara golv väggar, Så ja får se om man har platts ta med sig nå att sova på:P nanars får det bli sopvsäck och golvet:P då finns det massor av plats där för 1 extra hund:P

Åh, kul att du ska ställa. Våra hundar går samma dagar med såg jag.

Helst hade jag velat ställa båda dagarna men det är så j*vla dyrt bara... Jag får se hur ekonomin ser ut, men troligtvis ställer jag både 5:e och 6:e januari.

Senast ändrad av en moderator:

Egentligen skulle man bojkotta med de hutlösa anmälningsavgifterna de tar ut :mad:
Men det blir kanske att jag åker med nån hund. Får se...

V kul :) Jag måste ju bara bestämma mig för vilken dag jag ska ställa :p Har verkligen inte råd med båda dagarna, sjukt dyrt! Spciellt för en tanig junior som förmodligen ändå inte kommer placera sig.. Sista anm. dag på måndag va?

V kul :) Jag måste ju bara bestämma mig för vilken dag jag ska ställa :p Har verkligen inte råd med båda dagarna, sjukt dyrt! Spciellt för en tanig junior som förmodligen ändå inte kommer placera sig.. Sista anm. dag på måndag va?

hehe okay, vilken dag går din hund då? Ja den sista anmälsnigs dagen är den 1dec. Ja en av min ska gå i valpklass och han kostar 225, dyrt för valp. Sen den andra går ju öppenklass och ennu dyrare

Oavsett om man inte placerar sig blir det riktigt kul! + att det är vinthundspeciall för min del:p S Tur att man går alla 4dagarna så man hinner med att fota!

Egentligen skulle man bojkotta med de hutlösa anmälningsavgifterna de tar ut :mad:

Igentligen skulle man göra det bara för att dom ska se att folk inte anmäler när det är sånna dyra avgifter.

Men som sakt det är min sista utställning på svensk mark så läre passa på sen plus att den är stor så det blir så pass mycket hundar och det vill man inte missa.

ååh jag missar aldrig my dog! :D tycker det är skitkul med så många hundraser att lära sig om och klappa och titta på, köper alltid nån grej på mässan med.
I år blir det dock utan hund, hon ska vara hemma och ta hand om valparna...Dom är åtta veckor då så efter my dog ska vi börja skicka bort dom.
:bump:

*kl*

Om plånboken tillåter blir på nat(vet ej vilken dag). Då blir det sambon som ställer våran labbe.

ååh jag missar aldrig my dog! :D tycker det är skitkul med så många hundraser att lära sig om och klappa och titta på, köper alltid nån grej på mässan med.
I år blir det dock utan hund, hon ska vara hemma och ta hand om valparna...Dom är åtta veckor då så efter my dog ska vi börja skicka bort dom.
:bump:

Jag skulle aldrig heller missa My dog om det hade legat närmare. Jashoppas massa hundsaker är ju alltid kul synd bara man inte va miljonär och kunna köpa allt som fanns med:p

Själv sitter jag funderar på om det ska bli 2 hundar men har med sig,

Ställer min ridgeback på måndag och tisdag och schnuzern samma dagar. Åker dit med bil och bor på hotell under tiden. Det kostar att ligga på top! ;)

Jag hade verkligen seriösa planer på att åka dit och ställa min GD tik, .men så förbaskat dyrt som det var så sket jag i det. Tävlar hellre med pållen ett par gånger då.

Ställer min ridgeback på måndag och tisdag och schnuzern samma dagar. Åker dit med bil och bor på hotell under tiden. Det kostar att ligga på top! ;)

haha ja speciellt när man måste in på hotell och allt med, Själv kör jag den billiga varianten med bil och lånar morbros lägenhet:p

Jag ska dit med min långhårstax, men tar bara den int utställningen

Jag ska dit, men ska inte ställa ut, bara bränna en massa pengar på hundsaker.. som vanligt ;)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 151
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 547
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 212
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka