Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund I helgen ska vi ha friluftshelg. Vi ska ut till havet och grilla och pimpla två heldagar. Eftersom jag räknar med att det kommer vara...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: anja23
·
Z
Övr. Hund Jag och min sambo är i startgroparna för att börja planera en jorden runt resa till hösten. Det enda som håller oss tillbaka lite är vad... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 094
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Jag som är uppfödare är lite fundersam över hur en del tänker när dom ska köpa en hund. Vissa importerar gatuhundar, köper blandraser... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 594
Senast: Gumman
·
R
Övr. Hund Jag är helt förskräckt nu och gråter. Min sambo och jag har en springer spaniel, hanhund 2,5 år. Han har aldrig visat någon som helst...
Svar
18
· Visningar
1 707
Senast: Morran
·
Övr. Hund Jag skulle vilja köpa skor till hund, hittade denna hemsida http://www.obtrack.com/muttluks/sizing_chart/index.html men det går inte att...
Svar
4
· Visningar
3 511
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Det sägs att en hund inte ska vara ensam mer än max fem timmar per dag. Men om man har flera hundar är de ju aldrig ensamma egentligen...
Svar
6
· Visningar
1 313
Senast: Svarta Sara
·
M
Hundavel & Ras ni som kan nå om staffar (vilket inte jag kan, vet inte ens hur namnet stavas haha ;b), vad är skillnaden mellan engelsk och amerikansk?
Svar
2
· Visningar
1 523
S
Övr. Hund Är det någon som vet var man kan hitta resultat från My Dog??? Är intresserad av både utställningen o lydnaden... Är det några här på...
Svar
7
· Visningar
1 545
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Finns det någon här som pysslar med rapport eller har planer på att göra det kanske? 2
Svar
22
· Visningar
1 884
Övr. Hund Är det lag på att ha hund i bur när man åker bil?
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Calazirya
·
P
Hundhälsa Sedan ca 1-1,5 månad bakåt har vår 11 årige blandras hund (schäfer, dobberman, labrador) tappat större mängder päls. Han har inte blivit...
Svar
8
· Visningar
7 635
Senast: Trani
·
S
Övr. Hund Min 4 åriga labrador tik har sedan ett par veckor fällt enormt mycket, mer än vad hon någonsin gjort. Jag dammsuger huset där hon vart...
Svar
4
· Visningar
1 643
Senast: nybörjare
·
Övr. Hund Jag vet ju att för att bli korad ska hunden ha A eller B på höfterna, gdk exteriörbeskrivning och gdk mentaltest. Men får man göra...
Svar
2
· Visningar
1 330
Senast: Alexandra_W
·
K
Övr. Hund Hej, nu vill jag ha åsikter angående om att bo i en 1a (40kvm) men att skaffa hund. Finns det några raser som klarar bättre av att bo... 2
Svar
22
· Visningar
2 407
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund Om jag är ute och går med min hund, som är fast i koppel och det kommer en lös hund som "går på " min hund. Min hund hugger den lösa... 2
Svar
22
· Visningar
1 692
Senast: Monkmonk
·
Övr. Hund Jag har börjat fundera på en till omplacering. En "lillebror" åt min älskade hund. Han fyller snart 9 och är en synnerligen stillsam...
Svar
13
· Visningar
1 357
Övr. Hund Idag fick lilla Diezel och Nickie testa att dra släde. Tyvärr hittade vi ej den riktiga selen, utan de fick dra med en spårsele i läder...
Svar
13
· Visningar
1 572
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund I eftermiddag när vi va ute så tog sig en liten 13v valp (korsning whippet/sharpei) ur sin sele nära Karlaplan i Sthlm och sprang upp...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Generalen
·
Hundavel & Ras Nu tror jag att jag har bestämt mig, men man vet ju aldrig vad som händer då jag inte kommer att skaffa hund åtminstone de närmaste ett... 2 3
Svar
49
· Visningar
10 832
Senast: Torktumlare
·
T
Övr. Hund Som rubrik säger,jag har lagt stamtavlan på ett jättebra ställe,så nu hittar jag den inte! Egentligen inga problem,bara att ringa...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: Hawaii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka