Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/los-kamphund-bet-ihjal-katt(1070009).gm gud vilken hemsk historia.. vad anser ni om... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 906
Senast: Calazirya
·
N
Hundavel & Ras Hej, jag har en. Finns det nån mer. Gittan o Nitro.
Svar
4
· Visningar
3 165
Senast: LIA
·
K
Övr. Hund Idag har min English Toy Terrier valp Historical Diamond's Lady Madonna - "Hilda" haft sin utställningsdebut. Det blev på SNK Östra...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: Kalinsi
·
Hundhälsa Jag ska avmaska den yngre hunden, bör jag även avmaska den äldre samtidigt?
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: dpmatte
·
I
Övr. Hund Kanske finns hundra trådar om detta men vill gärna ha lite tips av er som jag kanske kan använda mig i framtiden och kanske även nu till...
Svar
5
· Visningar
11 201
·
Hundavel & Ras Vilka raser anser ni höra till de så kallade kamphundarna? En bekant har varit och kikat på en lägenhet och där stod det i kontraktet... 2
Svar
20
· Visningar
3 894
Senast: lady_vip
·
K
Övr. Hund Det var länge sedan jag var inne på blocket, fick en chok över hur många hundar och valpar som anonseras ut varje dag, priserna börja...
Svar
6
· Visningar
1 368
Senast: Mariika
·
Övr. Hund Vi, jag och min pojkvän, har en valp på ca 3,5 månader som har börjat att äta sitt bajs om vi inte hinner plocka bort det. Vad beror...
Svar
15
· Visningar
21 878
Senast: Ägare till nemo
·
Övr. Hund Min kompis har stor rastgård till sina hundar (hon har kennel). Hundarna bor i hundhus (byggbarack) som är uppvärmd och har "bäddar...
Svar
16
· Visningar
5 337
Övr. Hund Tänkte att denna tråd passade bäst på Hund. Nån mer som läst boken Marley och jag av John Grogan. Handlar om labradoren Marley som är...
Svar
15
· Visningar
1 114
Senast: Ylva86
·
P
Hundavel & Ras Jag vill inte ha en lång diskussion ifall att är fel eller inte att föda upp blandisar, men jag vill gärna veta vad ni tycker om dessa... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
18 422
Senast: gadriel
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb988832 Här är några söta bilder från i dag:rofl::rofl::rofl:
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Rotterö
·
Hundträning har en vovve på 2 år, korsning BC-tollare som senaste månaderna börjat visa stort intresse för att spåra, min fråga är: hur har ni...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund Ska märgben kunna gå sönder..? Borde de inte säljas i mindre bitar istället i så fall? Vår vovve ääälskar märgben och sitt senaste...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: mimmipigg
·
N
Hundhälsa Idag när jag kom hem så upptäckte jag att min schäfer tik på 2 år har tappat en framtand, Hon hade den igår kväll, så den måste ha...
Svar
2
· Visningar
1 126
·
Övr. Hund Vi åkte ner till stranden med hunden. Mollys två favorit saker, bättre än mat till och med är snö och stranden. Idag hade hon tur...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: TheHunted
·
Hundavel & Ras Eventuellt kommer jag att köpa en till vovve till sommaren, och har fastnat för Pinschern då den verkar passa mig ypperligt. Frågan...
Svar
10
· Visningar
3 507
·
E
Övr. Hund I en liten by någonstans i Sverige lever en hund. När han var åtta veckor gamal såg han sina syskon och sin mamma för sista gången. Han...
Svar
15
· Visningar
1 591
Senast: ssofiee
·
I
Övr. Hund Får man bli arg på folk som är rent lata och slappa? Jag skällde ut en gubbe i parken idag för att hans hund kom fram och hälsade på min... 2
Svar
29
· Visningar
2 697
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Hej, vi har en hanhund som gör utfall mot andra hundar, framförallt hanar. Vi vet att han inte skulle göra dem ngt utan han verkar mest...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Ewelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka