Lustiga kommentarer ;)

Sv: Lustiga kommentarer ;)

När min settertik var 3 månader kom det fram en äldre dam och frågade om det var en "sån där drymartini", jag kämpade för att hålla inne skrattet och svarade "nä, och inte heller en dalmatiner"

Liten Flicka: Oj, vad är det där för något?
Jag: En Jämthund
Liten Flicka: Hund?? Jag trodde det var en gris
Jag: Varför tror du det?
Liten Flicka: Den har ju knorr på svansen!

HAHAHAHAHHAHAHAHAH

Fick även en kommentar av ännu en liten flicka: Nämen, den har ju rutschelkanesvans!!

HAHAHAHAHAHAH

Den komentaren som jag älskar mest sa min kära vän när vi var ute och red och hade Elvis med oss.

Kompis: Kolla!!! Där hoppar det ett rådjur!

Jag letar och letar efter detta påstådda rådjur innan jag försår att det var Elvis som hoppade omkring i gräset :p
(ska väl tillägga att han har vit rump, och om han hoppar, ja, ni förstår ;))

När man har en blandis vill ju folk ofta gissa vad det är för raser i den. När man som jag inte har en aning är folk roliga :grin:

"Folk" - Vad är det för raser i den?
Jag - Jag vet inte. Nått litet? (försöker skämta)
"Folk" - Nä jag kan se att det är chihuaua/shäfer(!)/colli osv...
Vad skönt att "folk" vet så mycket att de kan se detta ;)

Och mer! Folk är såååå lättlurade, hehe :angel:

Om jag är på rätt humör när folk frågar om ras brukar jag säga att han är en spansk pitbull :grin:

Och det värsta: Folk tror mig!!!!

// Evil Sot :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 296
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 921
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 565
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 381
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka