Rådis stora dag. Ulriksdal-Upplands Väsby

Sv: Rådis stora dag. Ulriksdal-Upplands Väsby

Jag har bara goda erfarenheter av att ha mina hundar lösa på "förbjudna" områden. Folk blir väl glada att vissa hundar kan sköta sig.

JA! Jag försökte få sambon med mig. Att gå några mil och ÖVERNATTA till och med. Men kräket vägrade :mad:

Jag fick med mig min på det, vi gick Kinnekulleleden och övernattade och grillade korv vid nåt stenbrott.

Tält....i minusgrader...med dig...? Tja, man behöver ju alltid öva på sitt tålamod.

:D :angel:

Ska du ut på järva igen hakar jag gärna på! Både Loka och jag har ätit för mycket julmat... :o

Likaså om någon är intresserad av ett redigt varv i Tyresta så finns jag då i närheten. :)

Men hur många mil var det, allt som allt?

Igår var det nog strax över två mil bara, men jag kan lova att det kändes mer när vi släpade oss fram i dikena bredvid 70-vägarna. Det blev 20 km om jag mätte "raka streck" på en karta, och sen får man väl räkna med att promenadvägarna går i lite fler kringelikrokar.

Ska du ut på järva igen hakar jag gärna på! Både Loka och jag har ätit för mycket julmat... :o

Likaså om någon är intresserad av ett redigt varv i Tyresta så finns jag då i närheten. :)

Ja, kan vi väl göra nån dag. Det är bra för Rådi att promenera med andra hundar.

Meh vi vill också följa med, är bohusleden barnvagnsvänlig ;)

Gabbi:

Underbara bilder, Rådan är så vacker ...

Vi har planerat att vara ute på leden i drygt 5 timmar, all terräng är inte barnvagnsvänlig tyvärr. YorkWann tycker att ska man gå då ska man basemejen gå också :crazy:

/Rökaren Jenny

Vi har planerat att vara ute på leden i drygt 5 timmar, all terräng är inte barnvagnsvänlig tyvärr. YorkWann tycker att ska man gå då ska man basemejen gå också :crazy:

/Rökaren Jenny

Ja! Jisses, du får knata på och röka samtidigt människa! :p

...eller så lägger mna av med det där.... :angel:

Jag blev lite inspirerad av tråden och kom ut till Tyresta idag. Ingen jättetur, 1,5h timme bara. Men fullt tillräckligt för att jag ska inse att vi måste få upp flåset... :o Hunden hade trötthetsrynkor efter halva varvet och hon behövde inte ens bära något vatten! Kanonfint ute idag, svor flera gånger över att jag lämnat kameran hemma.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka