Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Jag skall hämta min valp snart en wachtel tik. Och jag har hört att om man hämtar valpen för snart så hinner inte tiken att fostra...
Svar
3
· Visningar
1 161
Senast: Flo-Jo
·
J
Hundhälsa Jag är hundvakt till en 5 månaders valp över helgen. Idag när jag rakade nos och tassar på den såg jag att den var mycket mjällig och...
Svar
2
· Visningar
1 310
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Var en tråd uppe för ett tag sedan om en bortsdprungen jycke utanför Växjö. Hur gick det för den?
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Undrar lite hur mycket en kastrering brukar kosta och om det blir stor skillnad på dem efteråt? Blir de lojare eller tar det bara... 2
Svar
38
· Visningar
8 014
Senast: villi
·
Övr. Hund Kapa kulorna på riesenherren var ju ur nästan alla aspekter ett skitbra val. Men nu åkte jag på det där jag sluppit med tidigare hundar... 2
Svar
30
· Visningar
3 994
Senast: Jeps
·
Övr. Hund ja då sitter jag här med min ansökan om kennelnamn.... tyvärr finns det redan en som heter kuskgarden. har ju ett företag som heter...
Svar
14
· Visningar
1 353
Senast: Colombia_Girl
·
M
Övr. Hund Som det står i rubriken,Lipsmacker-ätande hundar. Helt enkelt: Min hund på 3 år och mammas hund på 1 år ger sig på mina...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: soma
·
Hundavel & Ras ja, kort och enkel fråga! -Vilka raser i världen fäller inte? Mvh//Annie 2
Svar
30
· Visningar
16 146
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Sitter och kollar tv4 nu där man får följa veterinärteam till thailand... Så berättade dom att bancock har 300 000 gatuhundar... Så... 2
Svar
37
· Visningar
2 652
Senast: Ramona
·
Hundträning Jag tänkte bjuda er på årets sämsta bilder och ett gott skratt :p Kampgrisen laddad till tusen, flodhästen ser allmänt degig ut ... 2
Svar
20
· Visningar
2 107
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Hittade detta på ett forum och sitter med hakan i knät! :eek: http://www.youtube.com/watch?v=iZ5dQUKqWUo 2 3
Svar
56
· Visningar
3 706
Senast: Disen
·
M
Övr. Hund Ja finns det ngn här som köpt/adopterat en hund från ngt hundstall där dom räddat hundar som råkat illa ut av olika anledningar? Vi ska...
Svar
8
· Visningar
5 431
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund vill ha tips på bra och tänkvärda böcker att läsa för att förstå hunden bättre. har precis läst turid rugaas "lugnande signaler" och...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Min sambo ( och darmed ocksa jag) har en aldre labrador korsning sedan 4 ar tillbaka. Nar sambon forst fick ta over henne var hon...
Svar
6
· Visningar
971
Övr. Hund Jag har gjort en anmälan om en hund som sitter fastkedjad på balkongen i princip dygnet runt, tillsammans med grannarna till hundens... 2
Svar
23
· Visningar
1 813
D
Övr. Hund hua, vart ska jag börja... Har lite frågor till er som är insatta i kontraktsskrivning av köp av hund... *Får en uppfödare skriva... 2
Svar
23
· Visningar
3 589
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Vi har hittat en hund, se foto! Vad säger ni vad är det för ras? En drever? jämför gärna med denna... 2
Svar
24
· Visningar
2 561
Övr. Hund Har en tik på foder som nu har blivit parad för första gången. Hon ska ha valpar hos uppfödaren som är med och sköter allt, så ni...
Svar
2
· Visningar
1 137
Senast: Lipica
·
Övr. Hund Jag har en kennel och senare i sommar/höst ska jag starta mitt hund företag. Vad jag funderar på är om jag ha samma hemsida eller om...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: SarahOlofsson
·
Hundavel & Ras ska köpa en valp till sommaren :) rasen jag har fastnat för är dvärgpinscher. har läst en del om dom att de är en tuff hund i liten... 2
Svar
35
· Visningar
4 839
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka