Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Hundhälsa Min tik hade sitt första löp i slutet av 2008 (slutade löpa första dagarna i dec) Efter löpet fick hon svullna "tuttar" och jag antog...
Svar
3
· Visningar
25 656
Senast: Jaahl
·
E
Hundhälsa Hej hej! :) Upptäckte förut att min amstafftik på 1.5 år verkar ha tappat typ toppen av en tand, ingen av "huggtänderna" utan en lite...
Svar
3
· Visningar
2 487
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Hej alla bukefalister med hundar! Funderar på ett ev skaffa en afghanhund om vi får ett hus vi har tittat på!:laugh: Jag skulle... 2
Svar
24
· Visningar
9 382
Övr. Hund En kort fråga bara: tror ni att en bädd med måtten 82 x 65 cm vore lagom stor för en golden (hane)?
Svar
6
· Visningar
5 646
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Jag har nu hört från tre olika håll att Grand Danois e en "promenad" hund, den tål inte att springa långa sträckor i skogen , den har... 2
Svar
25
· Visningar
2 236
Senast: lulski
·
D
Hundavel & Ras Hur stor är risken att en tik blivit dräktig om inte hanen "suttit fast" i henne? tacksam för svar:) 2
Svar
22
· Visningar
3 579
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hur många här på hundforumet har hundrelaterade jobb? Vad jobbar ni med ? Trivs ni bra med erat arbete? Hyffsad lön? Utbildning...
Svar
12
· Visningar
7 662
Senast: iozrob
·
Hundhälsa Nu är det så att vår lilla hund har diarre. Vad kan man ge henne utan att hon ska få ut det lika fort igen ? Just nu får hon bara...
Svar
12
· Visningar
15 793
F
Övr. Hund I helgen va vi iväg för att para vår tik! tiken som skulle paras för första gången ställde upp sig och skötte sig klockrent, likaså...
Svar
1
· Visningar
4 115
Senast: Zqathan
·
  • Låst
Övr. Hund Vad tycker ni om Halls hundfoder. Jag funderade på att byta till det. Men vet inte. Ge ett tipps på va ni tycker Dom äter royal...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag har en jackrussel, en hane på 1.5 år. Det här är hans dag: Frukost: 2.5 dl torrfoder blandat med vatten och en skvätt olja (han...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Fille
·
Övr. Hund Då jag går i funderingarna på att köpa en sedan-bil, så blir hundkärra ett måste. Någon här som använder hundkärra? Erfarenheter...
Svar
1
· Visningar
1 253
Senast: Flo-Jo
·
B
Övr. Hund Valpen kommer på fredag och ett vardagsnamn måste han ha! pappan heter RoyRob, mamman heter Helia, vi vill helst att valpen ska ha...
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: Armani__
·
Q
Hundhälsa Vad kan det vara? Han hostar lite flämtande för att sen avsluta med en harkling, liknande som om han har satt något i halsen...
Svar
7
· Visningar
22 627
Hundhälsa Lilla Leia är magsjuk :( Saken är den att hon inte får behålla ngt alls, inte ens vatten. Hon dricker men det kommer upp lika fort igen...
Svar
12
· Visningar
1 518
Senast: soma
·
Hundavel & Ras Hur funkar det om min hane skall ställa upp & para sig med en tik? Har för mig att hanens ägare har rätt till en valp el betalt för en...
Svar
8
· Visningar
1 677
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag har en tik som är sex år gammal. Jag har haft henne i ca två månader bara. Det mesta funkar bra för oss nu men vi har fortfarande...
Svar
13
· Visningar
1 510
B
Övr. Hund Fick precis reda på att min mormor och lillsyrra skulle åka till affären och tagit med syrrans lilla hund. Mormor hade tagit hunden och...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Zarro
·
E
Övr. Hund Hej! Jag har en 8-årig hane hemma som är en Stor Münsterländer. Han är en jakthund men har dessvärre inte kunnat användas till det...
Svar
13
· Visningar
4 168
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Hund Hej till våren är det tänkt att det skall byggas hundgård skälva gården är inga problem men Hundkojan...... Var hittar man ritningar...
Svar
1
· Visningar
1 438
Senast: Flori
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka