Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Letar efter pipar som man kan köpa löst, alltså sånna som sitter i pipleksaker, men jag vill bara ha själva piparna så jag kan göra egna...
Svar
7
· Visningar
1 823
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Nu är vovvsan röntgad och fick B/B. Hon fyller 2 i mars. Får man avla på det? Är ju köpt med avelsrätt. Bör jag vara försiktig med...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: Gnist
·
Övr. Hund I detta fallet mitt.. Var ute nu på våran vanliga 45min-prom i skogen.. Gick där och förbannade mig själv över att jag ej tagit...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: Apollo
·
Hundhälsa ...i sin ena armbågsled. det händer att han blir lite halt om han har farit runt för mycket, och han kan ta ett par haltande steg när...
Svar
16
· Visningar
2 590
Senast: martha
·
Hundavel & Ras Bakgrund: Pappas och mammas älskade hund har gått bort, hon var en siberian husky 13 år. Problemet nu är att både mamma och pappa... 2
Svar
20
· Visningar
2 521
Senast: Annie_92
·
Övr. Hund Var ut en sväng nyss och råkade se en man som läxade upp sin hund. Jag hann inte se vad hunden gjorde för fel men mannen höll den hårt i... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 579
Senast: Teah
·
Övr. Hund Hjärnan på en St Bernhard måste ju väga lika mycket som en Papilon ungefär, men ändå är det lättare att dressera en sådan liten rackare...
Svar
13
· Visningar
3 165
Senast: Krims
·
C
Hundhälsa Nån som har nån idé om hur man kan skydda sej mot rävskabb?Nu är det 6:e gången inom 2 års tid som vi drabbas!Förr el senare lär... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
26 761
Senast: Rotterö
·
F
Hundhälsa En av mina hundar har haft de lite tufft den senaste tiden. Varit förkyld pö om pö föra året varit lite seg men under utgångar och så...
Svar
2
· Visningar
847
Övr. Hund Ja då har jag fått vara med på min första parning och det var tusen gånger mer besvärligt än jag trodde. Vi börjar med att släppa in dom...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Ciindy
·
P
Övr. Hund Jag har en Lhasa apso hane som fyller tre år imorgon. Redan från att han var valp har han varit nervös av sig. Har aldrig gillat att åka...
Svar
11
· Visningar
2 654
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Jag har i många, många lyckliga år haft hundar som lekt med sina leksaker, och inte haft som huvuduppgift att slita dem i stycken...
Svar
15
· Visningar
1 431
Övr. Hund Hur stor ska biltransportbur vara i förhållande till hunden, eller var kan man hitta info om det?
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Mycket intressant läsning om problemen domarna ska se upp med i de olika raserna. http://www.skk.se/pdf/funktionar/srd.pdf 2
Svar
32
· Visningar
2 501
Senast: Niangi
·
J
Hundhälsa Hej! Var och hämtade min hund nu efter att hon varit med min mor och alla andra hundar i skogen under dagen, får en rätt dålig nyhet...
Svar
17
· Visningar
1 805
Senast: Gabbi
·
A
Övr. Hund Ibland kan jag inte hjälpa att bli arg på Tea. :mad: Även fast jag inte borde, hon är ju bara 6 mån och vet inte bättre. Eftersom vi...
Svar
14
· Visningar
1 919
Övr. Hund Har någon importerat hund från Australien eller Holland?? I så fall, dela gärna med er av erfarenheter, gärna även kostnader. Har...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Har ni sett den här artikeln? Reaktioner på det? http://www.kvp.se/nyheter/1.1324989/han-anvander-tortyrmetoder 16 17 18
Svar
354
· Visningar
23 685
Senast: Wild Rein
·
Övr. Hund Rutten måndagmorgon idag.... Nu vill jag skriva av mig lite och gärna få respons om jag har rätt att vara grinig eller om jag bör bita... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 796
B
Övr. Hund Har en omplacerings pojke som inte var kattvan när han kom (han tyckte att katterna var helkuliga leksaker som rörde sig helkul av sig...
Svar
11
· Visningar
1 455
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025