Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som är lite mer insatta i ämnet. Frågar åt en kompis. Om man har köpt en tik med bibehållen avelsrätt, kan uppfödaren då komma... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
15 964
F
Hundavel & Ras Jag är mycket intresserad av vit herdehund. För -och nackdelar, vill veta så mycket som möjlig. Har kollat hemsidan och pratat med...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: Kallebus
·
Övr. Hund För oss med gamla kämpar :) Presenterar Nilsson (Dv.shnuzer-papillon/Bichon) född April-95 Fortfarande sig själv på gott o... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 095
Senast: eldione
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet a´v det fodret? Blev tipsad om det igår, och det skulle vara så bra så. Så nån som vill yttra sig? :d
Svar
19
· Visningar
987
Senast: Flo-Jo
·
M
Övr. Hund Vi har nu hittat en jättefin lägenhet som vi verkligen vill ha. Självklart var den tvungen att ha en nackdel och det är att det inte... 2
Svar
24
· Visningar
3 697
Senast: RamonaP
·
Övr. Hund Nu äntligen har Stacey fått sina valpar. Jag visste redan innan att hon skulle få 3 st, för vi röntgade magen i måndags. :) Kl 6 på... 2
Svar
39
· Visningar
2 894
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Någon som pratar om problemet :bow: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4260225.ab :rofl: 2
Svar
23
· Visningar
2 116
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Funderar på att skaffa en prenumeration på någon hundtidning, men vet inte riktigt vilken. De två jag hittat är "härliga hund" och...
Svar
5
· Visningar
1 771
Senast: anja23
·
Övr. Hund Vad tycker ni om sådant? Oftast hör man ju bara om människor som tycker det är bluff, men jag tror på det, och ska kontakta en kvinna... 2
Svar
24
· Visningar
4 000
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Med risk för att misstolkas, men jag är bara nyfiken i vanlig ordning. Hur länge anser ni att man som längst kan lämna en hund ensam...
Svar
14
· Visningar
1 163
Senast: Långnos
·
Övr. Hund Fick anledning idag att börja fundera över hur mycket bortsprungna hundar det egentligen springer omkring i våra skogar. Imorse...
Svar
13
· Visningar
1 297
Senast: Långnos
·
A
Övr. Hund Min tråd gäller angående en dominant hanhund. Åtminståne tror jag att han är dominant för så fort han kommer till någon ny plast går han...
Svar
8
· Visningar
2 452
N
Svar
215
· Visningar
21 096
Senast: jimmysgirl
·
Övr. Hund Nu måste jag ventilera dagens händelse, jag behöver få babbla av mig :crazy: Händelsen: Var på daglig promenad i ett... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 278
Senast: Calazirya
·
Hundavel & Ras ska köpa hund till sommaren, har varit inne på dvärgpinscher ett bra tag men vill höra fler tips om fördelar/nackdelar även om andra...
Svar
7
· Visningar
2 121
Senast: Smurfoff
·
F
Övr. Hund nu har vi hittat oss en siberian husky tik men är inte riktigt säker på vad hon ska heta, kom gärna med förslag :)
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: Ciindy
·
V
Hundhälsa Hur lever era hundar med höft/ländryggsproblem? Hur mycket motion, vad undvika, vad betona? Vad äter de? Medicin, tillskott? Annat i...
Svar
12
· Visningar
3 657
Senast: veronican
·
Övr. Hund I skrivande stund sitter jag på tåget med en hund som tjuter. Hunden och jag känner inte varandra överdrivet bra. Hunden har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 259
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min treåriga goldenpojke tappar färgen på nosen. Nu är den snart helt leverpastejfärgad, när vi fick honom för två år sedan var den...
Svar
10
· Visningar
16 631
Senast: saddi
·
S
Övr. Hund Usch, jag är lite nervös... Måste ringa till veterinären imorgon o höra vad jag ska göra med Pippis löp. Förra gången hon löpte var jag...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: SarahOlofsson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka