Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag kör ju numera Standardt på mina hundar och det fungerar kanon på 2 av dem - den tredje är dock lös i magen fortfarande (fasades in... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 484
Senast: Gabbi
·
Y
Övr. Hund Har ni några tips på bra boende som tillåter hund? Gärna runt Göteborg/Västkusten, med bra promenadmöjligheter och natur.
Svar
1
· Visningar
1 635
Senast: Mitra
·
Övr. Hund Halloj gottfolk. Har ju en liten schäfervalp på 11 veckor, som är som en liten siren. Hon låter väldigt mycket. Mycket är mys, hon...
Svar
6
· Visningar
4 963
·
Hundavel & Ras en kompis och hennes pojkvän funderar på att köpa hund, och har fastnat för pulin. dels eftersom han är ungrare och helst vill ha en...
Svar
9
· Visningar
4 705
Senast: Mozart
·
Hundavel & Ras Är det sant att Rottwielers kan födas med stubbsvans? Finns det många individer som bär på det här arvsanlaget? Tycker det är sällan man...
Svar
18
· Visningar
3 914
Senast: Mitra
·
Övr. Hund Kissar hundar på sig av glädje eller underkastelse? Eler både och för den delen. Vet inte om underkastelse är riktigt rätt ord, men... 2
Svar
33
· Visningar
17 782
·
S
Hundavel & Ras Hej! Funderar på dobermann som sägs vara väldigt mammiga och älskar att gosa samtidigt som det är en brukshund. Någon som vet vad som...
Svar
12
· Visningar
2 555
Senast: escodobe
·
L
Hundhälsa Vad är farligt för hunden att äta? Har hört att choklad ska vara farligt och även lök, men hur mycket är det? finns ju lök i mycket... 2
Svar
21
· Visningar
17 736
Övr. Hund Jag behöver er hjälp ännu en gång. Vi har två, snart 6 månaders gamla blandrashundar (Alaskan Huskey/Laika). Vi har nu investerat i...
Svar
16
· Visningar
6 441
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund nu är snart tävlingssäsongen över och då är det dags att börja pilla i momenten igen. en sak som vi ska ta itu med i vinter är...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Utter vill hälsa: TACK matte, jag älskar dig! :wub: Äntligen en kompis som vill leka på RIKTIGT och inte en massa fjolliga, försiktiga...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: Arabizar
·
Övr. Hund ...sätta in dagens bilder på mina underbara papilloner. Min första, Midnight Fantasy Mad Max "Taggen" 1 år och 4 månader Min...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: Arabizar
·
Övr. Hund Stämmer det att vissa raser inte kan få några loppor??? Min sambos chef påstår att deras vita schäfer inte kan få någon sorts...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Jeps
·
A
Hundhälsa Jag har en tik som blir 7 år nu i februari. Hon har fått valpar en gång då hon var 4 år. Jag märkte redan vid förra löpet att hennes...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: aenglah
·
Övr. Hund Efter att ha gått en promenad med två unga goldengrabbar åt en bekant måste jag fråga er alla. Låter ni era hundar dra i kopplet på... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 821
Senast: halighalie
·
Övr. Hund Jag har drabbats av ebolainfluensa. Idag är första dagen sen i lördags som jag kan sitta upp längre stunder. Gå längre än till postlådan...
Svar
9
· Visningar
1 215
Senast: skrocken
·
Hundavel & Ras Hej! Jag tror jag är allergisk mot katt, och eftersom jag bara haft kort och släthårig hund själv, är jag rädd att jag ev. är...
Svar
8
· Visningar
2 519
Senast: Dentaku
·
P
Övr. Hund Vill visa er lite söta valpbilder. Man blir ju så stolt när man har bebisar ;)
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: Pimp
·
C
Hundavel & Ras Är inne på att skaffa hund och då söker jag en lite mindre hund men som ändå kan hänga med på ridturer o.s.v. Jag vill ha en hund som... 2
Svar
20
· Visningar
1 931
Senast: cirkus
·
E
Övr. Hund Jag har postat en annan tråd om kastration på en 8-årig hane ang. att han är väldigt jobbig men jag måste få ventilera lite bekymmer och... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 716
Senast: Syrsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer
  • Uppdateringstråd 31