Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag sitter just nu och fyller i ansökan och vet inte vad jag ska skriva på "Nationalbetäckning". Någon som vet? Det står ju i...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Idag var jag ute med mina hundar i en skog en bit bort. När vi kom tillbaka till bilen satt där en gul labrador som jag aldrig sett... 2
Svar
21
· Visningar
2 316
Senast: Sheltien
·
Övr. Hund Brukar kolla på Blocket-hundar för att fördriva tiden ibland, då står det ofta typ: 12% Collie, 25%Labbe eller liknande som blandis... 2
Svar
20
· Visningar
1 898
Senast: Syrsa
·
Hundhälsa Min 5 månaders valp blev dålig i magen i går. Han hade lös avföring, och i natt har han bajsat inne. Samma idag, lös i magen men annars...
Svar
3
· Visningar
5 359
Senast: Sue-Ellen
·
C
Övr. Hund Ja jag vet att det redan finns flera bildtrådar på hundforum men jag skulle gärna vilja se era roligaste bilder på era hundar :P Har...
Svar
12
· Visningar
1 663
Senast: ania
·
Hundhälsa Vad tusan är det här för nåt? :eek: De ömmar inte och hindrar henne inte från att äta, busa med pinnar eller leksaker, sitter på båda...
Svar
2
· Visningar
11 698
Senast: memma
·
Övr. Hund Jag har svärföräldrarna i England (Cornwall) och det skulle vara jättekul att ta med hunden dit på besök. Eftersom jag vägrar lämna...
Svar
13
· Visningar
4 348
Senast: Mitra
·
Övr. Hund ..15 veckors dagen med att hämta tidningen till mattes stora förtjusning! Efter ett ärevarv i soffan så kom avlämnandet...
Svar
4
· Visningar
984
L
Övr. Hund Ja,jag har bestämt mig.Enligt många kan ett färskfoder hjälpa till vid vissa allergier och jag har nu bestämt mig för att pröva.:)... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 820
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Idag när jag skulle gosa med en av hundarna i soffan märkte jag att hennes spenar var illröda/plommonlila. Såg sedan att hon helt...
Svar
2
· Visningar
5 163
Senast: Alindra2000
·
F
Övr. Hund Jag och min sambo har precis skaffat oss en foderhund, en liten pudel/puff tik som vi hämtade hem idag. Vi har haft hund på prov innan...
Svar
15
· Visningar
1 313
Övr. Hund Min underbara hund har en gräslig ovana - han äter skit. ALL skit (utom sin egen), framförallt hästskit, vilket jag kan stå ut med av...
Svar
18
· Visningar
3 083
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Vi har sedan några månader tillbaka två hundkillar som idag är ca 5 månader gamla. Givetvis har deras framväxt varit en fartfylld resa... 2
Svar
35
· Visningar
8 139
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund ..Eller inte riktigt, men så här är det: Min hund är som många småhundar lite strulig när det gäller mat. I vissa perioder äter han...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: minimal
·
Hundavel & Ras Vet inte om det finna någon liknande tråd. [engelsk] http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=44215931 9 10 11
Svar
205
· Visningar
16 808
Senast: Vimsevilja
·
  • Låst
Övr. Hund Inatt kommer flera personer att sova i området för att tyst och stilla se om han visar sig, han är förmodligen skygg nu när han varit...
Svar
4
· Visningar
1 279
Senast: rabalder
·
Övr. Hund Hej. Parar ni flera gånger (dagar) än en där dom får till en bra hängning?
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Casper
·
Övr. Hund Vi har hittat en utmärglad (men väldigt glad) tax på vägen idag. Vi har ringt polisen som inte hade någon anmälning och kollat alla...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Är det någon som provat DAP i samband med att hanhundar stressar upp sig av löptikar? Min hane går som på nålar just nu och kan knappt...
Svar
2
· Visningar
1 379
G
Övr. Hund Jag läste en blogg där några lämnat sin 10-veckors valp ensam i 1 timme och en kvart. Dom menar att dom såklart testat att ha den ensam... 2
Svar
28
· Visningar
14 065
Senast: fethajja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer