Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det ngn där ute i hundsverige som har en hund från Big Rangers, vore kul å veta hur era hundar är?
Svar
1
· Visningar
816
Senast: myelin
·
Hundhälsa Lilltiken har varit dräktig i 4½ vecka (halvvägs mao) och nu har hon börjat kräkas på morgonen, två dagar i rad. Har det med...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Lipica
·
Övr. Hund Min man säger att man absolut inte ska bada eller tvätta/schamponera en jakthund. Jag förstår inte alls resonemanget. Vad skulle vara så...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: fethajja
·
W
Övr. Hund Hejsan! min hanhund på 6 månader (tollare-bernersennen-newfoundland) drar alldeles för mycket när vi är ute och promenerar tillsammans...
Svar
7
· Visningar
2 995
Senast: Blandrastik
·
A
Övr. Hund Jag har en rakryggad kille som igår blev 7 månader och vi vägde in honom på 29,1kg (drygt 60cm hög). Har en bekant som har en schäfer...
Svar
3
· Visningar
4 658
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag "hörde om" en tjej som pluggade husdjursagronomi på SLU i Uppsala och kunde ta med sig sin hund till skolan. Någon här som gör så...
Svar
4
· Visningar
2 929
Senast: Krims
·
Hundhälsa Nu har jag ännu ett dilemma med min hund och hennes sår på käken/halsen. Idag lyckades hon klia upp såret igen så det blödde, så nu har...
Svar
7
· Visningar
1 240
Senast: TantEster
·
H
Hundhälsa Har en tik på snart 2 år och nu har hon fått klåda och börjar fundera om de är fodret eller om de är spån/hö som är till våra smådjur...
Svar
1
· Visningar
857
·
Hundhälsa Min hund har fått några hårlösa fläckar. Vad kan det vara? Fläckar som är som en enkrona i storlek där pälsen släpper. Det är som skorv...
Svar
6
· Visningar
1 967
·
Övr. Hund Är sugen på att börja träna agility med min hund. Tror han hade älskat det. Tyvärr måste hunden kunna vara lös och komma på inkallning...
Svar
4
· Visningar
1 199
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Hjälp mig. Det är dags för tillökning i familjen, liten valp anländer om cirkus 2 månader om allt går som det ska. Tala om för mig...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Vad tycker ni om den metoden om att klona en redan död/levande hund? Blir det några bestående men för den klonade? Tycker ni det är...
Svar
8
· Visningar
1 541
Senast: Wild Rein
·
Övr. Hund Mår hundar dåligt av det? Att bo omväxlande på två ställen? Under förutsättning att man förstås hanterar den någorlunda lika, har...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: Kim+pudel
·
Övr. Hund hm...ibland blir man lite förvånad. Blev nyss erbjuden en hund :D Det var minst sagt oväntat. Vi har pratat om att ev skaffa en till...
Svar
12
· Visningar
1 099
Senast: marieka
·
Övr. Hund Har nu en gammal dam hemma. Hon är 8år, självständig och svårmotiverad när det kommer till "tanketräning". Med hjälp av godis har jag...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: JuniNatt
·
Övr. Hund Skulle vilja veta vilka reglerna är.. behöver man betala för hundar på bussen? Vilka hundar(storlek?)? alla, stora? Åker nämligen... 2
Svar
27
· Visningar
3 553
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha tips på fler roliga sök/uppletandeövningar att köra på lunchen när Rådi är med mig på jobbet. I dagsläget gör vi...
Svar
4
· Visningar
2 357
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Jag är ju sjuuk, och har tittat på nästan vad skit som helst på TV, inkl 'Mannen som talar med hundar' som jag normalt inte kikar på... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
8 621
Senast: Teah
·
Övr. Hund Det har uppstått ett litet problem här hemma. Märkte idag att hunden går i kattlådan och äter kattbajs. Kattlådan är en täckt sådan med...
Svar
14
· Visningar
909
Senast: martha
·
A
Övr. Hund Har upptäckt att min söta och vänliga valp förvandlats till en trotsig, "kan själv"-tonåring! :devil: Tidigare har hon aldrig vågat...
Svar
7
· Visningar
733
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka