T
Teah
Sv: Det här med dominans, flockledarskap etc - Ceasar Milan
Men de är ju de jag menar, måste dom absolut acceptera varandra/"vara kompisar".
Alla som pratar så mkt om hur de är i de vilda.. Där är minnsan inte hund o katt polers.
Kan tyckas extremt, lika så som de kan tyckas extremt att använda elhalsband.. Bara lite tankar.
Såklart, du gör ju helt rätt då du nu har hund o katt levades tillsammans.
Jag vet ingen som tycker de måste vara kompisar? Såg dock inte det aktuella programmet. Däremot måste hund och katt acceptera varandra, annars slutar det snabbt med blod, veterinärräkningar och i värsta fall en död katt.
Mina behöver inte gilla katterna, men de får aldrig någonsin visa aggressivitet mot katterna, ens om katterna försöker ta deras mat. (Jag försöker å andra sidan lära katterna ge fan i hundarnas mat med såklart). Helt enkelt för att om en av mina hundar försvarar sin mat mot katten med bett, kan det vara slutet för den katten.
Men de är ju de jag menar, måste dom absolut acceptera varandra/"vara kompisar".
Alla som pratar så mkt om hur de är i de vilda.. Där är minnsan inte hund o katt polers.
Kan tyckas extremt, lika så som de kan tyckas extremt att använda elhalsband.. Bara lite tankar.
Såklart, du gör ju helt rätt då du nu har hund o katt levades tillsammans.