Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ska beställa mat nu till min lilla terrier som får egen mat nu sedan jag har flyttat. Hon är relativt kräsen, men gillar Standart så jag...
Svar
4
· Visningar
7 648
Senast: tinissen
·
Övr. Hund Jag tittar ofta på Bl***et och diverse andra annonssidor och blir ibland förfärad över alla dessa hundar (och katter för den delen)... 2
Svar
27
· Visningar
2 511
Senast: mizz
·
B
Övr. Hund Hej. Är det någon som har erfarenhet av dragselar och vagnar till border collie. Jag har en trävagn med skacklar men det verkar vara...
Svar
2
· Visningar
4 078
Senast: Flo-Jo
·
K
  • Låst
Övr. Hund Var hemma hos en familj förra veckan. De hade stängt ute sin hund på altanen, när jag sa att jag är hundvan så ville de ändå inte släppa... 2
Svar
30
· Visningar
3 964
Senast: lillebill
·
V
Hundavel & Ras jag är en aning sugen på att skaffa en jack russell valp och behöver all matnyttig info av er som äger eller har ägt eller ska skaffa... 2
Svar
34
· Visningar
7 312
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Hejsan! Hur många har Borde Collies här inne?:laugh: Tycker det är en trevlig ras, Kan ni berätta lite om dem,hur länge ni har haft...
Svar
3
· Visningar
1 190
Övr. Hund Min lille kille har nu fått börja spåra lite smått (personspår), någon som han tycker är jätteroligt:D Han har hittills fått spåra...
Svar
4
· Visningar
720
Senast: paradox
·
Övr. Hund Ja, vad har ni gjort med hundarna idag? Gärna bild också! Själva var vi ute på en skogspromenad i morse och ska snart ta en promenad... 2
Svar
35
· Visningar
2 075
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Ojojoj. En bekant har papillonvalpar nu och jag är ju såå sugen på att skaffa en liten till. Pratade med hene för en stund sedan och...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: JuniNatt
·
Övr. Hund Jag kan verkligen inte bestämma mig hur jag ska göra, så jag tänkte höra efter vad ni tycker. Tar lite bakgrund först: Jag har en... 2
Svar
38
· Visningar
2 272
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag köpte Royal canins schäfer foder till min schäfer eftersom hon hade lite problem med huden då det är för sensitive skin. Bytte över...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha tips på nybörjarövningar i spår. Är dagmatte till en schäferkorsning. Hon nosar intensivt och hela tiden men jag...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: Blandrastik
·
D
Övr. Hund Hej på er. Idag hade jag min debut i lydnadsklass 1, jag har aldrig vart på en lydnadstävling förr och allt var väldigt nytt. Jag kom... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 289
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Åh vad less jag är på vädret här uppe i norr just nu, det har snöat och blåst i 6 (?) dagar i sträck. Sånna här tider känns det faktiskt...
Svar
10
· Visningar
861
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Förra veckan så hände en hemsk olycka. Mina 2 döttrar 14, 12 år var ute i kaningården (som ligger brevid vår staket o grinden) och hade... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 074
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Jag måste göra något totalt fel för det funkar bara inte. Har under 1år försökt lära Uno detta med apport men det fastnar verkligen inte...
Svar
11
· Visningar
1 509
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Ja,en liten inoff i Örebro den 8/2-09 på Gamla Örebromässan! Jag anmälde lite för skojs skull,min 18åriga dotter ska hjälpa en...
Svar
12
· Visningar
1 072
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Det känns som om något är fel. Vad vet jag dock inte... Unghunden (nu 10 månader) är halt. Hon var halt på exakt samma sätt i samma ben...
Svar
5
· Visningar
3 293
Senast: Alexandra_W
·
Hundavel & Ras Jag går i köpartankar och vill höra allt och se allt om era luddbollar! Det är en aprikos toypudeltik jag skulle vilja ha.. :love:
Svar
2
· Visningar
992
Senast: Isis2
·
Övr. Hund Vi har en 8 årig foxterrier hane, och nu har våran son börjat vilja träna honom litegrann. Iom att det är en så energisk hund, så...
Svar
8
· Visningar
809
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Kattbilder #10