Sv: Hur ska jag göra ?? Svårt..
Jag svarar lite åt alla..
Calazirya: Jo jag vet att det är lite lite med bara dom där smågrejerna, men det är det enda vi kan nu. Han är redan "inkörd".. så han kan dra, och tycker att det är superroligt. Men som du säger, det är inte lämpligt att göra vissa saker när tassarna är som dom är..
Ang. kluraleksaker så är det ju en jättebra idé, om någon kan komma på något RIKTIGT klurigt. Han löser nämligen såna där på tre röda, sen är dom inte roliga längre när han vet hur man ska göra..
Hästhandlarjävel: Ja, fast det är ändå inte riktigt svaret.
Vad jag menar är att jag vill inte åka och panik avliva, bara för att jag inte har tid med honom. Ska han avlivas så ska det vara för att han har fått en diagnos som inte ser bra ut.
Luxus: JHon är sju månader, fast egentligen bara fem

ja altså, för det första så har väl inte pojkvännen jobb i norge för all framtid, och sen tror jag det blir lättare när dottern blir lite äldre. När hon kanske kan roa sig lite själv, och inte måsta bli buren hela tiden. Men man vet ju aldrig.. Det är mitt första barn så..
Flo-jo: Jo jag kan gå med honom och barnvagnen, problemet är bara det att han är lite "koppelelak" som jag säger.. gör utfall mot andra hundar när han sitter kopplad.. Det är dock inga problem lös, och han gör aldrig dom andra hundarna illa heller OM han skulle komma fram..Det är helt enkelt bara HIMLA besvärligt när han börjar hoppa och studsa som en galning..Det är betydligt bättre nu, än när jag tog honom.. men det är ju svårt att träna också, när man bara blir arg och rädd för att han ska välta vagnen..