Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som håller på med LC? Min tik ska få börja springa träningslopp (får ej tävla p.g.a avsaknad av stamtavla) och mammas lilla valp... 2
Svar
23
· Visningar
2 334
Senast: Klara J
·
Hundavel & Ras Ni bukare som har eller har erfarenhet av denna rasen. berätta om den, mentaliteten, saker man ska tänka på, rassjukdommar, allt ni... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 306
Senast: Aliide
·
Hundavel & Ras Jag vet att jag följer min rasklubbs etiska rekommendationer samt det som står i SKKs grundregler, men vill även ha koll på kommunens...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: kisse
·
Hundavel & Ras Jag passar en underbar kastrerad Dobermann ibland, igår parade han sej med min höglöpande Grandis tik:crazy:. jag tror han blev...
Svar
2
· Visningar
1 749
Senast: SomethingLovish
·
T
Hundhälsa har en cavalierhane som är 2½ år, Han har hittills inte haft några problem med hjärtat och han har inte några hjärtproblem i släkten vad...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: Generalen
·
Hundavel & Ras Någon som har tips på hundar som är "allergivänliga"? Vet att pudel och dvärg/mellan schnauzer är ganska okej. Finns det fler? Söker i...
Svar
18
· Visningar
8 018
Senast: Teki
·
Övr. Hund Sist jag var i norge med en kompis så hade jag med mig min hund,men kom sedan på att pitbullen och om det är amstaffen (????) som är...
Svar
2
· Visningar
3 217
Senast: Fibusen
·
H
Övr. Hund Detta är ett lånt inlägg, hoppas nån orkar läsa igenom och ta sig tid att svara. Jag tar ett anonymt nick då detta är känsligt och jag...
Svar
14
· Visningar
2 024
Senast: heltlost
·
Övr. Hund Hej. Nu vänder jag mig till er för att få råd angående dagmatte. En bekant till mig har en hund som hon behöver ha dagmattar till då hon...
Svar
16
· Visningar
1 520
Hundhälsa Hej. E jag ute o cyklar? Alltså HD räknas väl inte som ett dolt fel? Om jag tex köper en hund/valp med (omedveten) HD så kan väl inte... 2 3
Svar
44
· Visningar
9 539
M
Övr. Hund Nu är jag inte lite arg kan jag säga! Ringde natten till fredag till veterinär som hade nattjouren, sån tjänst där man betalar för...
Svar
6
· Visningar
1 326
Senast: Mindra
·
Hundhälsa Vår hund har kennelhosta (dock konstaterat över telefon med veterinären). Hostaningarna låter mer som en hårboll i halsen som han...
Svar
16
· Visningar
4 629
Senast: Terja
·
Hundhälsa Min mammas lilla hund är inlagd nu och de hade sagt att han har coccer? Någon som vet vad det är och prognosen?
Svar
6
· Visningar
2 082
Senast: Roxer
·
Övr. Hund Maggans andra utställning igår gick kanon, eller egentligen är det ju hennes tredje, men jag räknar inte med den första eftersom det...
Svar
14
· Visningar
1 053
Senast: jassica
·
F
Övr. Hund Har hört att man på inofficiell utställning får ställa ut kastrerad hane och oreggadade "renrasiga" hundar,, Någon som vet något om... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 547
Senast: cämela
·
Övr. Hund Två pojkar sover sött. Först var vi ute på en timmes promenad i snön, de körde som synes på bilderna fullt ös medvetslös mest hela...
Svar
3
· Visningar
976
Övr. Hund För en gång skull hade jag med mig kameran på promenaden idag och tänkte att eftersom jag var och varannan dag postar bilder på mina...
Svar
5
· Visningar
1 249
Senast: Amelia__
·
Övr. Hund Om att när man tränar blodspår triggar men hundens "blodtörst" och jaktinstinkt, så slogs jag av att de som tror på det också måste tro... 2
Svar
22
· Visningar
1 884
Övr. Hund Tar man en sån här valpkull överhuvudtaget?????????? Man blir ju inte förvånad att de inte hittat köpare....:devil: Hittade detta på... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
27 033
Övr. Hund min hund bet i oktober en liten hund så svårt att den fick avlivas. den lilla hunden stod och skällde på altanen (som var utan räcke och... 2
Svar
22
· Visningar
1 817
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Kattbilder #10