Lure Coursing

Sv: Lure Coursing

Jag älskar också dina filmer! Cebbe är så charmig! :love:
Det ser verkligen härligt ut.

Hur kommer man i kontakt med de i Kungsbacka?

Min rottis hade älskat det, han slet bort huden i handflatorna på mig på "lilla bytet" på korningen....

På lurecoursing.se klickar man på "träningssidan" som ligger överst mitt på sidan. Där står det när dom kommer ha träningar, man får hålla koll där. När det väl är dags för en i Kungsbacka så skriver dom nummer och så där till den som har det, så man kan ringa om man undrar något. Annars är det bara att dyka upp. När man väl är där skriver man upp sig på en startlista. Är det första gången så säger man det så brukar dom hjälpa. Sist hade dom en genomgång för dom som var nya, för det var ganska många som var där första gången. :)

Haukur och Klara J: Hihi! Jag får försöka filma honom lite oftare. Han är rätt skojig i sina gester och idéer faktiskt. Just nu håller han på och hoppar upp i luften på stället och landar på sin pipleksak. Om och om igen. :D

Tack, då förstår jag lite mer hur det går till. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 868
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 299
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Bilköp och hundbur

Hästrelaterat

Tillbaka