Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Eller ja, han fyller halvt ;) (egentligen igår, men jag kom på det så sent). Ett halvt år har han hunnit bli nu. Tiden går sååå fort...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: *tove*
·
Hundavel & Ras Vi har så smått börjat fundera på att skaffa en vuxen hund till som sällskap och lekkompis till den vi redan har och funderar på vilken... 2
Svar
31
· Visningar
4 869
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Snart är det dags för oss att få hem vår lilla hund. Jag har tagit semester de veckor jag jobbar dagtid första tiden (var tredje vecka)...
Svar
13
· Visningar
1 523
Senast: Haukur
·
T
Övr. Hund Hej allihopa! Jag hoppas det finns några erfarna uppfödare där ute som kan ge mig lite råd när det gäller parning. Jag har en... 2
Svar
23
· Visningar
9 113
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har förstått att detta foder är bra och prisvärt! Vi har tidigare gett purina pro plan och varit nöjda med fodret men sedan senaste...
Svar
15
· Visningar
1 120
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Givetvis har jag slängt förpackningen (fick av uppfödare som nu inte går att få tag på för tillfället) till ett ohyremedel jag satte på...
Svar
4
· Visningar
1 203
Senast: tinissen
·
Övr. Hund Är ni sugna på att haka på våra buketräffar i Göteborg? Vi är ett par stycken träffas runt 17.00 varje måndag för att träna hund...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: tottili
·
Övr. Hund ..blev jag imorse. Står och tränar min hund på den vanliga ängen, lite fjärrdirigering och ställande och läggande osv. En kille med en... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 324
Övr. Hund Jaha nu antar jag att tiden har kommit för denna träliga ensamhetsträning...:cool: MEN hur bär man sig åt egentligen? Har rätt så...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: Nera
·
Hundhälsa Hörde nyss om en vuxen hund som avlivats efter att ha insjuknat i en aggressiv form av Valpsjuka. Trots vaccinering som valp. Ska även...
Svar
6
· Visningar
1 373
Senast: Grana
·
E
Hundhälsa Min valp har haft lite konstigt med sin avföring de senaste dagarna. Helt plötsligt började hon få väldigt lösa avföringar och endast...
Svar
1
· Visningar
1 823
Senast: iresha
·
A
Övr. Hund Kan man ge en valp som snart är 12 veckor gammal majsolja? I så fall hur mycket har ni gett? :) Jag kom även på en liten dum grej...
Svar
6
· Visningar
1 725
Övr. Hund Jag tog ett initativ och ringde Länsstyrelsen för att kolla om det här dagiset har tillstånd. Det framkom ett och annat spännande under... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 730
J
Hundhälsa Ni som har erfarenhet av tikar; är det vanligt att de kissar MKT mer än vanligt under löp? Vår 2-åriga tik är i början av löpet nu och...
Svar
15
· Visningar
42 382
Senast: Jeeves
·
Hundhälsa Min vet har idag skrivit ut pencillin till min grandistik, tänkte kolla på apotekets hemsida vad det kostar, så jag inte kommer med för...
Svar
4
· Visningar
2 139
Senast: jassica
·
E
Övr. Hund Vi är ett par som funderar på att skaffa en hund och är intresserade av andras erfarenheter och åsikter. Vi bor i en ganska trång...
Svar
8
· Visningar
1 267
Övr. Hund Vilka sidvärtsrörelser, och även om bytena inte alltid är med bak är det ändå serier i varje på böjt spår :laugh...
Svar
19
· Visningar
1 144
Senast: JuniNatt
·
M
Hundhälsa Som rubriken säger... Hunden har kommit in i en period där han knappt äter något längre. Han är 3 ½ år, Grand Danois. Ibland får han...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Jag behöver lite hundtips från er på Bukefalos. Har fyra stycken hundar. Och eftersom jag bor i Norge per dags datum följer våra...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Var i Örebro i dag och ställde ut,1a gången som veteran! Och det slutade så bra det bara kunde.. Hon blev BIS-1a i Veteranklassen...
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: jamjam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Bilköp och hundbur