Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle nog tagit den fulaste bilden på min, för att bara de verkligt genuint intresserade skulle höra av sig. :-)
Låter Miltons hunddagis bekant...? (Gammal härva.)
Du får väl ta lagen i egna händer. Åk dit, ta med din hund hem och om kärringen tar betalt så repar du hennes bil och hotar med att göra något ännu värre ifall du inte får tillbaka pengarna du gav + en liten bonus som plåster på såren. Hon kommer aldrig våga ringa polisen anyway, eftersom hon sannolikt kommer att åka fast för "olaga hunddagis innehav" när du i så fall skvallrar.
Låter Miltons hunddagis bekant...? (Gammal härva.)
Var det dom med tejpen runt nosarna?
Du får väl ta lagen i egna händer. Åk dit, ta med din hund hem och om kärringen tar betalt så repar du hennes bil och hotar med att göra något ännu värre ifall du inte får tillbaka pengarna du gav + en liten bonus som plåster på såren. Hon kommer aldrig våga ringa polisen anyway, eftersom hon sannolikt kommer att åka fast för "olaga hunddagis innehav" när du i så fall skvallrar.
Tejpen runt nosarna?
Efterfrågan är så pass stor antar jag att vem som helst kan starta dagis, kräva 3000kr/mån trots att de inte tar emot löptikar, egen mat ska skickas med och inget avdrag för semestermånader....