Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Hejsan! Jag får hem en boxervalp,hane, den 22de, och ska inhandla bla. en bädd,halsband. Jag undrar om någon vet vilka storlekar på...
Svar
4
· Visningar
1 737
Senast: Hanniie
·
Övr. Hund Jag måste bara få skriva av mig lite. Jag är så otroligt lycklig. För 3½ år sedan träffade jag henne för första gången, min älskade...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: tottili
·
Övr. Hund Nu har jag tagit steget hjälp dig över dit vi inte kan följa med, inte nu, inte än. Du var aldrig rädd, du kände aldrig smärta. När jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 465
Övr. Hund Kvaliteten är kass, jag är inte speciellt bra på att filma, det finns ingen musik.....men de är helt underbara i alla fall! :love...
Svar
7
· Visningar
984
Övr. Hund :eek:Min GD tik höglöper vilket min rottishane tycker är väldigt intressant, vad gör då tiken? HON RIDER PÅ HANNEN!!!!!! Hon tar ett...
Svar
4
· Visningar
1 655
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Lite bilder på Dumbo från dagens tur i det snöiga och mulna vädret: Fortsättning följer..
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Vilka här inne har Collie vovvar?? Jag har ingen själv. Men Yroll som bor vid stallet brukar följa med på mina promenader :) Hur...
Svar
11
· Visningar
1 893
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Fungerar det här? Och vad tycker ni om det som metod att få en hund tyst? www.skadedjurskontakt.se/antiskall.html 2
Svar
21
· Visningar
15 640
Senast: martinalarsson
·
C
Hundhälsa Det är inte direkt vetenskapligt bevisat, men jag har hört om ett par fall där strävhåriga hanhundar har fått förändrad pälskvalité...
Svar
17
· Visningar
3 288
Senast: movi
·
Hundhälsa Om en hund tas till Sverige från annat Europeiskt land (spelar säkert ingen roll att det är inom eu men skriver det ändå) och inte har...
Svar
13
· Visningar
1 661
Senast: TinyWiny
·
S
Övr. Hund Har en liten bebis på 12 veckor, han är blandras mellan springer spaniel och lapphund. Undrar hur länge ni gett valpfoder åt era...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: Rotterö
·
P
Övr. Hund Idag i stallet hör jag en skällande hund på avstånd. Inget ovanligt med det där ute. Skällande kom närmre och närmre. Vips ser jag en...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: diartistakasha
·
G
Övr. Hund Sakta men säkert slår drömmen om en brukshund in. Först frågetråden som inte var så positiv. Mycket tänkande och funderande, men i ett... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 649
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Tanken har slagit mig om detta är alla drumlars månad. Speciellt med tanke på ytterliggare två trådar (kanske var fler?) som skapats där...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: Snerpan
·
Hundhälsa Jag vet att de är en känslig fråga men jag börjar mer och mer rikta in mig på att kastrera vår hund men tycker det är så svårt att ta... 2
Svar
21
· Visningar
2 564
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Vi fick lite snö i förrgår Har tagit lite nya valp bilder om ni vil se http://www.pixbox.se/alb1009245 båda mina rottis...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Nu har "förhoppningsvis" kennelhostan övergått till noskvalster. Ska hämta ut medicin ikväll. Frågan är vad medicinen kostar, någon som...
Svar
7
· Visningar
7 990
Senast: Terja
·
Övr. Hund Jag har en 5årig jack russel hane som har blivit grining det senaste året. Vet inte riktigt varför......... Det är bara mot mig han e... 2
Svar
21
· Visningar
2 715
Senast: Disen
·
Övr. Hund Sam är på semester hos en träningskompis under Fjants löp. I helgen föll det bra många decimeter snö och då såg det ut såhär när Sam och...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: Jeeves
·
K
Övr. Hund Just nu känner jag mig lite förvirrad. Måste jag vara medlem i SKK för att få ställa ut min hund på en utställning som är märkt...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: Klara J
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka