Ett skall i fjärran

Sv: Ett skall i fjärran

Beklagar din sorg! Oerhört fint sätt att låta honom vandra vidare. Trodde inte att det skulle komma så fort, men du vet ju när det är rätt tid.

Jag som inte brukar gråta av såna här trådar sitter minsann här och bölar:cry:

Jag beklagar din förlust och gråter en tår för dig, för harley och för sorgen att jag vet att den dagen snart är kommen även för mig och min gamle man.

*KL*

Jag blir ledsen när jag läser detta samtidigt ler jag stort och känner mig glad. Glad för att jag känner en person som inte låter sin älskade hund lida. Glad för att just du fattar ett sånt här beslut när hunden fortfarande har ett värdigt liv. För mig är detta ren kärlek och alldeles underbart!! :love:

Vila i frid älskade Harley, du var verkligen en solstråle!

Det bölas hos Syrsas ikväll.:cry:

Jag har aldrig träffat harley eller dig, men vi sänder vår tröst och värme.

Så vackert skrivet!

Kram!

/Syrsa och Keo

Vi är många på Buke som kommer att minnas Harley.
Så underbart att ni fick en sån fin sista tid tillsammans.
Vila i frid Harley.

vila i frid lilla Harley! vad skönt att ni fick en fin sista tid tillsammans.
Kramar från oss.

Fina lilla Harley! Han har ju alltid varit en av Bukehundarna, en av hundarna som man verkligen kommer ihåg.

Jag beklagar verkligen sorgen. Men det verkar som om ni ändå fick ett fint avsked.

Kl

Usch vad tråkigt att höra att Harley vandrat vidare. Men vilket fint slut han fick ... Kram på dig!

STOR kram till dig! blev lite chockad att det kom så snabbt, men tänk vilket värdigt slut! så borde alla hundar få sluta sina dagar.

Kl. Tråkigt att läsa om Harley. Beklagar sorgen

KL

jag kan bara hålla med dom andra, Harley var den bukehunden man alltid mindes.
Jag tycker du är värd att höjas till skyarna efter detta för som Aliide skrev så är det riktigt fint gjort av dig att ta bort han innan han började lida.

kramar !

*kl*

Här är en till som aldrig träffat dig eller Harley, bara sett lite bilder och läst inlägg här på forumet... och nu ligger här i sängen och storbölar! :cry:

Hundar med ägare som prioriterar dem och inte låter dem lida, har varit lyckliga hundar. Harley har haft tur. :)

Massa kramar

Harley har verkligen varit en riktig liten bukemaskot hund :cry: Och en av mina absoluta favoriter här på buke.

Känns väldigt sorgset även för mig som aldrig träffat honom. Men va skönt för honom att ha en sådan underbar sistatid :love:

kl

Tack allihopa för alla fina ord, det värmer jättemycket i saknaden att även ni fick stort intryck av Harley fast alla inte träffat honom. Jag är inte förvånad dock, Harley är ju Harley liksom :)

Igårkväll kom all gråten när jag stod i duschen, då kunde jag inte sluta. Jag bara grät och grät och grät. Idag ska vi plocka bort hans saker, det blir riktigt tufft, men jag känner fortfarande ingen ångest över detta. Han var lycklig änna in på slutet med glans i sina ögon. Älskade hund!!!

Jag vill bara säga att jag tycker du har tur som har så otroligt mycket fina kort av honom!
Som sagt, han gjorde ett otroligt intryck på många genom sin charm och utstrålning!

Ja verkligen! Min sambo håller även på att göra en alldeles underbar blyertsteckning av honom som snart är klar också. Ska lägga upp den här i tråden sen :)

Åh vad tråkigt att höra:cry:

Det är ju det där med att man måste orka ta den biten när vår älskade djur drabbas av sjukdom eller ålderssvaghet och du har tagit det tunga beslutet, strongt gjort tycker jag.

Saknaden är tung i början men det övergår till vackra minnen så småningom.

Vad fint du skriver om din älskade hund, tårarna bara rinner och jag kan inte läsa klart, måste ta de det i omgångar. Sitter på jobbet och hoppas ingen kommer in på mitt rum :cry:

Så otroligt fint skrivet och vilken värdefull tid ni har haft tillsammans

Beklagar er sorg och en stor kram till familjen

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 922
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 056
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir... 2 3
Svar
44
· Visningar
9 473
Senast: Raderad medlem 142658
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
63 571
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10