Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag beklagar din förlust och gråter en tår för dig, för harley och för sorgen att jag vet att den dagen snart är kommen även för mig och min gamle man.
Jag blir ledsen när jag läser detta samtidigt ler jag stort och känner mig glad. Glad för att jag känner en person som inte låter sin älskade hund lida. Glad för att just du fattar ett sånt här beslut när hunden fortfarande har ett värdigt liv. För mig är detta ren kärlek och alldeles underbart!!
Vila i frid älskade Harley, du var verkligen en solstråle!
jag kan bara hålla med dom andra, Harley var den bukehunden man alltid mindes.
Jag tycker du är värd att höjas till skyarna efter detta för som Aliide skrev så är det riktigt fint gjort av dig att ta bort han innan han började lida.
Tack allihopa för alla fina ord, det värmer jättemycket i saknaden att även ni fick stort intryck av Harley fast alla inte träffat honom. Jag är inte förvånad dock, Harley är ju Harley liksom
Igårkväll kom all gråten när jag stod i duschen, då kunde jag inte sluta. Jag bara grät och grät och grät. Idag ska vi plocka bort hans saker, det blir riktigt tufft, men jag känner fortfarande ingen ångest över detta. Han var lycklig änna in på slutet med glans i sina ögon. Älskade hund!!!
Jag vill bara säga att jag tycker du har tur som har så otroligt mycket fina kort av honom!
Som sagt, han gjorde ett otroligt intryck på många genom sin charm och utstrålning!
Ja verkligen! Min sambo håller även på att göra en alldeles underbar blyertsteckning av honom som snart är klar också. Ska lägga upp den här i tråden sen
Det är ju det där med att man måste orka ta den biten när vår älskade djur drabbas av sjukdom eller ålderssvaghet och du har tagit det tunga beslutet, strongt gjort tycker jag.
Saknaden är tung i början men det övergår till vackra minnen så småningom.
Vad fint du skriver om din älskade hund, tårarna bara rinner och jag kan inte läsa klart, måste ta de det i omgångar. Sitter på jobbet och hoppas ingen kommer in på mitt rum
Så otroligt fint skrivet och vilken värdefull tid ni har haft tillsammans
Gravid - 1år Nu är det många frågor som diskuteras i tråden och jag hugger kanske mest en knapp eftersom jag känner ett behov av att ge lite bredd i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.