Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Zorro (Springer Spaniel- kille på snart 8 år) har råkat ut för en synnerligen efterhängsen öroninflammation :(. Jag tror den började i...
Svar
5
· Visningar
1 888
Senast: mallotten
·
Övr. Hund Jag är ofta inne på olika annonssidor och kollar på hundar. Många skriver att de säljer inte sin hund till någon som bor i lägenhet... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 630
Senast: escodobe
·
Övr. Hund På måndag så kastreras min hane. Lite nervöst och jag hoppas verkligen att allt går bra. Det svåraste blir nog att hålla honom...
Svar
14
· Visningar
1 083
Senast: Alexandra_W
·
T
Övr. Hund Ja som många redan vet så givk min Molly bort i januari =,( Men nu har vi skaffat en ny liten hund =D Mindie F. 27/11-08...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya... 2
Svar
27
· Visningar
2 233
Senast: Nougat
·
Övr. Hund Vi har en valp på snart 5 månader som är helt rumsren. Förutom några enstaka gånger då han kan råka kissa inne. Bajsar ute gör han...
Svar
10
· Visningar
1 074
Senast: knasigare
·
Hundhälsa Det är aldrig lätt att besluta om när det är dags för ens hund att få gå. Hade det varit en normal hund hade jag nog inte ens tänkt den...
Svar
8
· Visningar
2 409
K
Övr. Hund Skulle vilja veta vad ni har för erfarenheter av ändrad pälskvalitet efter kastration av hanhund. Främst de med strävhårig päls. Är det...
Svar
4
· Visningar
970
·
Hundhälsa I förmiddags började min hunds öga rinna med trögflytande gojjs. Jag kollade i ögat och såg en "slemtråd" som låg rak över ögat, sköljde...
Svar
6
· Visningar
14 360
·
E
Övr. Hund Jag skäms såååå för jag borde ha vetat bättre. Under många års tid har vi haft tikar och hanar samtidigt och också haft vett att hålla...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: Grana
·
Övr. Hund Ja, Finns det nått som säger hur man får och inte får hålla hundar i bilen? Jag har hundbur till min lille tös... Men får man ha...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: scotty
·
S
Hundavel & Ras Ja, hur höga är dom? Min hane på 1,5 år är ca 70 i manken, är det ganska ovanligt eller är det många som ligger så pass mkt över höjden... 2 3
Svar
42
· Visningar
10 474
Senast: Emmahpemma
·
A
Hundavel & Ras Är nyfiken på hur ni PERSONLIGEN upp lever australian kelpie....
Svar
12
· Visningar
1 500
Senast: *tove*
·
S
Hundhälsa Min tjej har fått skav av sin sele. Det som är problemet är att pälsen skavts bort, men nu när vi inte använder selen längre pga det så...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: soffiz
·
Övr. Hund Många leksaker man köper i djuraffären är både dyra & håller inte så jätte bra. Min daghund som är en större hund mördar alla nya...
Svar
17
· Visningar
1 274
Senast: LuddeBus
·
Övr. Hund Postar en tråd och ser om jag kan få lite tips på hur vi ska bära oss åt... Problemet är inte min egen hund utan ett par som bor i...
Svar
8
· Visningar
908
Senast: Långnos
·
M
Hundavel & Ras Har en tik på två år.. som inte gå i hop med andra hundra.. hon kan inte ta det lungt.. är detvanligt bland den rasen?
Svar
2
· Visningar
934
Senast: diartistakasha
·
N
Övr. Hund Hej! Jag bor med en människa vars hund skäller, ylar och gnäller så fort hon inte är hemma! Det är självklart att hunden inte klarar...
Svar
6
· Visningar
1 036
Övr. Hund Idag avlivades vår 8 år gamla rottishane. Han har varit hur pigg som helst och jag räknade med åtminstone två år till med honom. Men så...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Läste precis denna annons :eek: Gick inte att länka men så här står det: AKUT! Bubba är en Greyhoundblandraskille på 9 månader...
Svar
13
· Visningar
1 361
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka