Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som vet om jag måste lösa biljett för mina hundar om jag har ett Skånekort(månadskort)? Tänkte att de kunde följa med i morgon...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: Bellatrix
·
Övr. Hund Sen länge är det ju kännt att man kan ha tecken på tex. fjärrdirigeringen, Vilket är ganska vanligt förekommande... Men på tåget till...
Svar
7
· Visningar
917
L
Hundhälsa Hej jag har suttit här och läst och letat info,på datorn nu på morgonen, Det är så här att jag är intresserad av en hund som tydligen...
Svar
1
· Visningar
1 339
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Tog mig en skogspromenad i går med min hund och så dotterns lilla valp,dom for runt där i skogen som stollar,och så tyckte jag det såg...
Svar
7
· Visningar
1 293
J
Hundavel & Ras Hej! Jag vill skaffa en hund till (har afghan) och vill ha en liten ras. Har förälskat mej i både chihuahuan och dvärgpinschern... 2
Svar
21
· Visningar
7 611
Senast: Modig_Korn
·
A
Övr. Hund Hej! Jag har nu haft min pomeranianhane i ett halvår. Jag köpte honom från uppfödaren som 1, 5 år gammal då han dragit upp ena...
Svar
3
· Visningar
2 372
G
Övr. Hund Hur länge kan era hundar hålla sig från att kissa och bajsa? Håller på utökar nu med min 9 månaders, så nu får han hålla sig i 4,5... 2
Svar
31
· Visningar
2 413
Senast: Syrsa
·
N
Övr. Hund Om man ska åka tåg hela natten Göteborg-Östersund kan man ha med hunden då? Finns det sovvagn där man kan ha hund? Eller är det bara att... 2
Svar
24
· Visningar
2 972
Senast: Auryn
·
L
Övr. Hund Det har ju vart en del prat om ben som inte är bra för att de flisar sig(fågel o fläskben).Men jag brukar köpa "riktiga" märgben från... 2
Svar
23
· Visningar
4 698
Övr. Hund Råkade köpa fel hundmat :crazy: Samma smak och sort och säcken såg likadan ut.. märkte det inte förrän jag öppnade den suck.. Någon som...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Kim+pudel
·
Övr. Hund Skulle ni köpa en valp från en uppfödare som varken är med i SKK eller i sin rasklubb? Finns det ngr fördelar, och vad finns det för... 2
Svar
33
· Visningar
2 943
Senast: Kim+pudel
·
Hundavel & Ras Hur ser det egentligen ut med Sheltisarna? Finns det någon i världen som avlar på vallande shetland sheepdogs? Har de någon...
Svar
2
· Visningar
1 213
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Alla ni västmanlänningar med hund vart är ni? Skriv gärna o berätta mera om´din/dina hundar och lägg in lite bilder :) ja komemr...
Svar
15
· Visningar
1 140
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Suck..känner mig som världens mest misslyckade hundägare..:( Fick hand om en omplacering för några månader sen..han hade lite olika... 2
Svar
22
· Visningar
1 813
Senast: Bubble
·
Hundavel & Ras Tycker ni att det är dumt att köpa en borde collie om man inte ska ha den som vallhund? utan som sällskap och träna/tävla lydnad? 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 559
Övr. Hund Jag har varit ute i skogen nu ett antal dagar och jagat toppfågel, och då är det ju gott om tid att fundera medan man åker skidor i...
Svar
4
· Visningar
1 248
V
Övr. Hund :love::rofl::love::rofl::love: http://www.youtube.com/watch?v=H4C3dqpUe7s&feature=related underbara! (texterna är kul men va är...
Svar
8
· Visningar
1 175
Senast: voltigehoppare
·
Q
Övr. Hund Idag har vi fått avliva vår vackra hund:cry: Hon var endast ett år gammal när de upptäckte tre tumörer i magen på henne idag. Hon låg på...
Svar
8
· Visningar
982
Senast: Qyenn97
·
Hundavel & Ras En snabb fråga. Enligt SKK:s grundregler (2:6) är far/dotterparning (och likvärdig) förbjuden, men vad blir konsekvensen om man genomför...
Svar
17
· Visningar
5 327
Senast: Gnist
·
Övr. Hund som rubriken säger vad har ni för hund? hur är den? hur gammal? hur ser den ut? för/nackdelar? såg en liknande tråd om hästar och... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
11 259
Senast: Amelia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka