Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund mitt första inlägg här på hund, men jag bara måste fråga er som har koll på vad vissa hundägare tänker med?! var på stan igår och...
Svar
19
· Visningar
1 316
Senast: GotAsecret
·
Övr. Hund ...att flera av mina "hundkompisar" har naggat mig i öronkanten när de pratar/hälsar/kelar. Varför gör de så? Är det ett vanligt...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: Galathea
·
Hundhälsa Min Chihuahua har väldigt rinniga ögon. Har varit hos veterinären två gånger, första gången fick vi salva mot ev. ögoninflammation, den...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: feel
·
Övr. Hund Jag är den första och säga att vi ska ge f*n i att påstå att hundar har mänskilga egenskaper. Men jag börjar fundera. Ett par ekipage...
Svar
3
· Visningar
760
Övr. Hund Jag är uppvuxen med hundar och har haft egna hundar, jag hade hund när jag träffade min sambo. Nu har vi varit utan hund i några år, men...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Ja, som rubriken säger. Vad inspirerar er i hundvärlden? Jag inbillar mig att bukefolket ändå hör till den skaran hundfolk som är lite... 2
Svar
33
· Visningar
1 930
C
Övr. Hund Jag är så chockad, så arg, så tom, så ledsen, så kall. Jag skäms så, jag är så himla förtvivlad att jag inte vet vad jag ska ta mig...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: cavaniora
·
S
Övr. Hund Finns det något märke som heter "Hutta", "Huttra" el. liknande. Har de någon hemsida? Tack för svar!
Svar
3
· Visningar
981
Senast: sazza
·
W
Övr. Hund Jag har ett litet problem, jag har precis skaffat hundvakt till min hund (tollare-bernersennen-newfoundland) som är 6 månader. Problemet...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: Kimz0r
·
K
Hundträning Min valp är knasig hahaha :D Jag undrar om Hilda på egen hand tränar upp sig i att "stå på händer"? Huvudet ner, ryggen "upp i en...
Svar
10
· Visningar
1 569
Senast: Hundfiluren
·
Hundhälsa Är det vanligt att hundar kräks emellanåt, eller är det bara mina småttingar som gör det med jämna mellanrum? Jag vet inte riktigt hur...
Svar
13
· Visningar
23 937
Senast: Hundfiluren
·
B
Övr. Hund Ibland undrar jag varför jag skaffat mig en såndär jäkla hanhund! Igår vad jag ute o gick min mina vänner som har tre tikar, varav... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 436
Senast: Breakdown
·
Hundavel & Ras Vid vilken ålder på tik är det lämpligt att avla första gången? :)
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Undrar om det finns någon här som har en rädsla för någon hundras eller kanske har haft det. 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 565
Senast: Pilot
·
L
Övr. Hund Hej, är det någon som har tips på duktiga Westie trimmare i Norrbotten (Kalix helst)? Givetvis ska pälsen ryckas och inte...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nya herrn är en 6 månaders riesenvalp. Heter i stamtavlan Kari, ett namn jag inte gillar varken med finsklingande uttal (som det 'ska'... 2
Svar
28
· Visningar
2 680
Senast: Kim+pudel
·
Övr. Hund Så, nu har jag lite bilder på lilltrollet, inga jättebra, men det kommer med tiden, var så säkra ;) 'Kari' som sagt, inte helt säker... 2
Svar
27
· Visningar
2 235
Senast: Eliza77
·
Övr. Hund ...ska ju vara olagligt, men är det någon som vet exakt var man kan hitta denna lagtext? (Frågar åt en bekant som behöver en källa...
Svar
5
· Visningar
1 586
Senast: Lipica
·
Övr. Hund Vad innebär "timewaster" egentligen? Läste detta i en hundannons ang. en greyhound
Svar
3
· Visningar
840
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras jag måste få lite hjälp nu :rofl: jag och en killkompis satt och pratade om hundar och han skulle förklara en hudn som han tyckte var...
Svar
4
· Visningar
2 006
Senast: lieverd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka